خبرگزاری کار ایران

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را بشناسیم + تصویر

استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد را بشناسیم + تصویر
کد خبر : ۱۵۳۱۷۳۲

اولین استاندار کهگیلویه و بویراحمد در دولت چهاردهم از سوی هیات وزیران انتخاب و سخنگوی دولت نیز در مصاحبه رسانه ای این انتخاب را اطلاع رسانی کرد.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "فاطمه مهاجرانی" سخنگوی دولت اعلام کرد که یدالله رحمانی بعنوان استاندار کهگیلویه و بویر احمد از سوی دولت چهاردهم انتخاب شد.

بدین ترتیب یدالله رحمانی به‌عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشخص و جایگزین سید علی احمدزاده شد.

رحمانی دوره مدیریتی خود را بمدت سه سال در سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مدیریت کرد و پس از آن در استان‌های بوشهر، ایلام، چهارمحال و بختیاری بعنوان رئیس سازمان برنامه‌ریزی مسوولیت داشته است.

وی سال‌ها بعنوان معاون سازمان برنامه‌ریزی استان تهران و مدتی معاون استاندار فارس بوده و پس از آن به مدت هفت سال عضو هیئت مدیره شرکت شهرهای جدید ایران فعالیت داشته است.

زندگینامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد

یدالله رحمانی متولد سال ۱۳۴۲ در ایل قشقایی است. او دوران ابتدایی را در مدارس عشایری گذراند و موفق به اخذ رتبه اول در کنکور ورودی دبیرستان عشایری شیراز شد.

رحمانی پس از گذراندن دوران دبیرستان، در کنکور سراسری شرکت کرد و در رشته کارشناسی علوم اقتصادی دانشگاه شیراز پذیرفته شد.

او پس از اتمام دوره کارشناسی، در مقطع کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی سیستم‌های اقتصادی نیز به تحصیلات خود ادامه داد. رحمانی در حال حاضر دارای سوابق مدیریتی و علمی متعددی است.

رحمانی ​​​​متولد بهمن ۱۳۴۲ در ارتفاعات کوه گیسکان در منطقه ایل قشقایی پادناست. اعزام به خدمت سربازی در آبان ماه ۱۳۶۲، حضور در جبهه های حق علیه باطل در منطقه عملیاتی سومار، شرکت در آزمون سراسری دانشگاه ها در سال ۱۳۶۵، پذیرش در رشته کارشناسی علوم اقتصادی، گرایش اقتصاد نظری در دانشگاه شیراز، فارغ التحصیلی در بهمن ماه ۱۳۶۹ با رتبه اول، ازدواج در شهریور ۱۳۶۵، پذیرش در رشته کارشناسی ارشد برنامه ریزی سیستم های اقتصادی در دانشگاه شهید بهشتی در مهر ماه ۱۳۷۰، فارغ التحصیلی در شهریور ماه ۱۳۷۳ به عنوان دانشجوی ممتاز بخشی از زندگی رحمانی است.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون‌ ۲۱ نفر بر کرسی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد تکیه زده‌اند و استاندار جدید نیز بیست و دومین استاندار این استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز