خبرگزاری کار ایران

در نشست مجازی رسانه ای:

رونمایی تاجگردون از وزیر خارجه پزشکیان

رونمایی تاجگردون از وزیر خارجه پزشکیان
کد خبر : ۱۵۱۵۱۰۰

از کابینه چهاردهم حمایت می کنیم

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس دوازدهم از وزیر پیشنهادی دولت چهاردهم رونمایی کرد.

"غلامرضا تاجگردون" در نشست رسانه ای مجازی با اصحاب رسانهِ گچساران در پاسخ به این سؤال ایلنا که باتوجه به شرایط داخلی کشور و مسائل بین المللی و البته تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور در زمینه مذاکره و برقراری ارتباط با دنیا، ارزیابی تان از گزینه پیشنهادی دکتر پزشکیان چه خواهد بود؟ اظهار داشت: انتخاب وزیر امور خارجه از مهمترین تصمیماتی است که برای آینده کشور بسیار تاثیر دارد.

وی با بیان اینکه رویکرد انتخاب این وزیر است که نشان می دهد در امور بین المللی مان چه اتفاقی خواهد افتاد، خاطرنشان کرد: اینکه می گویند آقای سیدعباس عراقچی بعنوان گزینه پیشنهادی وزارت امور خارجه معرفی می شود بیانگر این است که ما در موضوع برجام، توجه برجام به رفع ایرادات و مذاکره جدی با تمام کشورهای دنیا، یک رویه مناسبی را پیش رو خواهیم داشت.

نماینده ادوار نهم، دهم و دوازدهم در مجلس گفت: فکر می کنم باتوجه به فرایند انتخاب وزراء، برآیندِ فرآیند معقولانه حکومت و نظام برای آینده کشورمان است و ما هم از آن استقبال می کنیم.

از کابینه چهاردهم حمایت می کنیم 

تاجگردون در پاسخ سئوال دیگر ایلنا که با توجه به ارتباطات مستمر و دیرینه شما با رئیس جمهور، ارزیابی تان از کابینه دولت چهاردهم چیست؟ هم اظهار داشت: با آقای دکتر پزشکیان بیش از ۲۰ سال رفاقت دارم و ایشان در جهت احقاق حق مردم گچساران مردانگی داشته اند و در جریان مناظره های انتخاباتی هم این موضوع را مطرح می کردند که از ایشان تشکر می کنم.

وی گفت: آقای دکتر پزشکیان در دفاع از حق مردم گچساران در انتخابات یازدهم مجلس به صراحت بر روی حرف حق خودش ایستاد و برای مردم منطقه ما این موضوع آشکار و بارز است.

نماینده گچساران و باشت در مجلس افزود: رأی مردم و مناطق زاگرس نشین هم به ایشان نسبت به دیگر مناطق آشکار و واضح است.

تاجگردون گفت: حالا آنکه برادران و خواهران ترک زبان و کُرد زبان به ایشان می بایست رای بیشتری می دادند طبیعی است و این مناطق وابستگی خودشان را به اقای دکتر پزشکیان نشان دادند.

وی افزود: شبی که آقای دکتر پزشکیان به دفتر ما آمدند واقعا نمی دانستند تیم رسانه ای که اینجا مستقر هستند دوستان بنده هستند و وقتی دعوت شده بود و آمدند متوجه شدند و از دوستان  رسانه خیلی تشکر کردند و البته بچه های تیم رسانه نیز از منطقه خودمان بودند که درعرصه ملی قابل تقدیر هستند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اظهار امیدواری از اینکه وقتی اسامی کابینه بیرون بیاید عدد ۶۰ درصد جوانگرایی و چهره های جدید وزراء تأمین شود، یادآورشد: واقعیت امر این است که وزراء را از آسمان که نمی آورند و وزراء همان شخصی است که معاون وزیر یا پایین تر بوده است.

تاجگردون تاکیدکرد ما از رفتاری که ایشان داشته باشد حمایت می کنیم و شاید بتواند بهتر هم تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز