خبرگزاری کار ایران

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

وزارت راه و شهرسازی در حادثه مرگبار تریلر یاسوج ۱۰۰ درصد مقصر است / پلیس راه یاسوج _ شیراز جا به جا شود

وزارت راه و شهرسازی در حادثه مرگبار تریلر یاسوج ۱۰۰ درصد مقصر است / پلیس راه یاسوج _ شیراز جا به جا شود
کد خبر : ۱۳۷۲۷۴۹

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی در حادثه مرگبار تریلر محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز مقصر و البته این پلیس راه باید هرچه سریع‌تر جا به جا شود.

به گزارش ایلنا از یاسوج، "سیدعلی احمدزاده " در نشست شورای ترافیک با عنوان بررسی دلایل تصادف مرگبار تریلر محدوده یاسوج _ شیراز در سالن شماره یک استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: پلیس راه ورودی یاسوج _ شیراز باید جابجا گردد و از هرجایی اعتبار می‌خواهد بگذارید تا این کار انجام شود.

وی با طرح این سئوال که چه ضرورتی دارد یک پلیس راه اینجا باشد و یک پلیس راه را در گردنه مِله شوره و یکی را هم در دشتروم بگذارید؟ اظهار داشت: شما آنجا هم خیلی کاری ندارید و سئوال ما این است که چرا باید همیشه تعداد بسیار زیادی خودرو هم آنجا متوقف باشد؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با ادامه انتقادات خود از حوزه پلیس راه این استان، با طرح سئوال جدیدی خاطرنشان کرد: این سرعت گیر‌های بسیار زیاد در آن محدوده برای چیست؟

احمدزاده با ادامه سئوالات انتقادی خود از پلیس راهور، ادامه داد: چرا باید جلوی پلیس راه یاسوج _ شیراز، میوه فروشان و دست فروشان مستقر باشند؟

وی افزود: پلیس راهور نباید اجازه دهد دستفروشان آنجا مستقر شوند و البته باید تابلوی توقف ممنوع نصب کند تا هیچ کسی نتواند توقف کند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اگر دستفروش‌ها در این مکان نبودند آن شرایط را در تصادف مرگبار تریلر و کشته و مصدوم شدن تعداد زیادی از هموطنان مان در روز جمعه خونین یاسوج نداشتیم.

احمدزاده با تاکید براینکه وزارت راه و شهرسازی نیز باید پاسخگوی چرایی آن حادثه مرگبار و تاسفبار باشد، ادامه داد: در حادثه پلیس راه یاسوج، وزارت راه و شهرسازی صد درصد مقصر است.

وی با اظهار تاسف از کشته شدن شش نفر ، مصدمیت ۲۵ نفر و خسارت شدید به ۱۵ خودرو در تصادف مرگبار تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز، تصریح کرد: چرا از یک خانواده باید پنج نفر آنگونه مظلومانه کشته شود؟

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: وزارت راه و شهرسازی، این همه خطر را باید پیش‌بینی می‌کرد اما فکر اساسی برای آن نکرد.

احمدزاده با خطاب قراردادن مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای راستا، شما مُدیر ارشد راه و شهرسازی استان هستید و باید درخواست دهید تا این مشکل برطرف شود.

وی افزود: من هم آن درخواست را در جلسه هیئت دولت مطرح می‌کنم و می‌گویم چنین حوادثی رخ داده و باید پاسخگو باشند.

به گزارش ایلنا از یاسوج، روز جمعه دوم تیرماه جاری متاسفانه بدلیل نقص فنی یک دستگاه تریلر در محدوده پلیس راه یاسوج _ شیراز ، شش نفر کُشته، ۲۵ نفر مصدوم و ۱۵ خودرو بشدت دچار خسارت شد.

از شش نفر کشته شده در این حادثه مرگبار، پنج نفر عضو خانواده " اتابک" در دهستان دشتروم بویراحمد بودند.

راننده تریلر در همان ساعات اولیه حادثه با دستور دادستان عمومی و انقلاب یاسوج بازداشت شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز