خبرگزاری کار ایران

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان:

ارکان اقتصادی و فرهنگی جامعه خود را در مقابل تهدیدات نرم و سایبری مقاوم کنند

ارکان اقتصادی و فرهنگی جامعه خود را در مقابل تهدیدات نرم و سایبری مقاوم کنند
کد خبر : ۱۲۵۴۷۰

دشمنان از سوی دیگر تغییر نگرش تقاضای مردم نسبت به کالاهای تولید داخل را یکی دیگر از برنامه تهدیدات نرم خود قرار داده اند.

قائم مقام وزیر و مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرمان در مانور پدافند غیر عامل کارگران بسیجی مجتمع مس شهید باهنرگفت: تهدیدات نرم دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرهنگ اصیل ایرانی را هدف قرار داده است.

به گزارش ایلنا از کرمان رحمانی با بیان اینکه تهدیدات دشمنان فقط تهدیدات نظامی نیست گفت: ارکان اقتصادی و فرهنگی جامعه باید خود را در مقابل تهدیدات نرم و سایبری مقاوم کنند.

وی یکی از تهدیدات نرم دشمنان نظام اسلامی ایران را کاهش علاقه کارگران به تولید و در ‌‌نهایت کاهش کیفیت محصولات داخل عنوان کرد و گفت: دشمنان از سوی دیگر تغییر نگرش تقاضای مردم نسبت به کالاهای تولید داخل را یکی دیگر از برنامه تهدیدات نرم خود قرار داده‌اند.

وی مدیران فهیم و کارفرماهای مدبر را به مراقبت از فرمول‌ها و روشهای کار و همچنین کاهش قیمت تمام شده فراخواند و گفت: پیرو تفاهم نامه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت کشور و سازمان بسیج، سلسله مانورهای پدافند غیر عامل با هدف ارتقای آمادگی کارخانه‌ها و واحدهای کاری استان و با همکاری سازمان بسیج کارگری، جمعیت هلال احمر، سازمان آتش نشانی و کمیته پدافند غیر عامل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان برگزار می‌شود.

حسن رحمانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش وضعیت نرخ بیکاری استان را در مقایسه با سایر نقاط کشور بسیار مناسب اعلام کرد و گفت: خوشبختانه در استان کرمان افرادی که مهارت دارند و یا مهارت آن‌ها با بازار کار استان مطابقت دارد بیکار نیستند.

پیش از برگزاری این مانور سرهنگ حسینخانی فرمانده بسیج کارگری استان کرمان نیز با بیان اینکه این مانور چهامین مانور در واحدهای کاری حساس استان است گفت: پیش از این، مانور پدافند غیر عامل در کارخانه‌های قطران زرند، لاستیک بارز و سیمان کرمان برگزار شده است.

وی افزود: سازمان بسیج کارگری استان مصمم است این نوع مانور را به شکل‌های متنوع در کارخانجات و واحدهای کاری استان برگزار نماید.

یادآور می‌شود قبل از برگزاری این مانور کارگران بسیجی در کارگاه آموزشی اطفأ حریق و کمکهای اولیه که بوسیله کار‌شناس هلال احمر تدریس شد شرکت نمودند.

در این رزمایش نمونکهای بخشهای مختلف مجتمع مس شهید باهنر دچار حریق شد که با سرعت عمل گروههای آتش نشان – امداد و نجات و پشتیبانی، عملیات پدافند غیر عامل به نحو مطلوب برگزار و آمادگی واحدهای عمل کننده مورد ارزیابی قرار گرفت.

در پایان این رزمایش شرکت کنندگان پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در کارگاه آموزشی توجیهی بصیرتی شرکت نمودند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز