خبرگزاری کار ایران

مدیرکل جدید پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه منصوب شد

مدیرکل جدید پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه منصوب شد
کد خبر : ۳۸۷۴۸۱

با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور؛ مدیرکل جدید پشتیبانی امور دام استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، در مراسمی با حضور قائم مقام مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور، اسماعیل پرویزی‌فر به عنوان مدیرکل جدید پشتیبانی امور دام استان معرفی و از زحمات حسن احمدی قدردانی شد.

 خسرو شهبازی رئیس سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه با اشاره به اهمیت کار در بخش کشاورزی گفت: پشتیبانی امور دام مسئولیتی بسیار سنگین بوده و اقدامات مهمی همچون تدوین برنامه‌های خرید محصولات کشاورزی، ذخیره سازی و تنظیم بازار در زمان مناسب همچنین تامین نهاده های دامی مورد نیاز کشاورزان و دامداران را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه پشتیبانی امور دام بیشتر در زمینه  خرید ذرت، جو، سویا، مرغ و گوشت قرمز فعالیت داشته، افزود: تولید محصولات دامی در کشور بسیار با ارزش بوده و تامین نیاز خوراک دام واحدها از جمله فعالیتهای مهم پشتیبانی امور دام است.

 مهندس خشنودی قائم مقام مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام کشورنیز با تشریح جایگاه پشتیبانی امور دام کشور و استان کرمانشاه گفت: شرکت پشتیبانی امور دام یکی از ارگان‌های دولتی است که نیازمند برنامه‌ریزی و مدیریت دقیق می‌باشد.

 وی نقش شرکت پشتیبانی امور دام را در تامین امنیت غذایی جامعه و خرید و تامین نهادهای کشاورزان بسیار موثر عنوان کرد.

خشنودی با اشاره به اینکه در شرکت پشتیبانی امور دام به دنبال تغییر ساختار هستیم افزود: با تشکیل شش کارگروه برنامه‌ای را جهت تغییر ساختار تدوین کردیم و در این خصوص معیار، شاخص و استاندارد‌هایی را تعریف کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه یکی از سیاست‌های ما در شرکت پشتیبانی امور دام ارتباط نزدیک دولت با بخش خصوصی است، خاطرنشان کرد: بخش خصوصی بسیار در توسعه این بخش اهمیت دارد و قصد داریم تصدی کارها را به بخش خصوصی بدهیم و نقش دولت یک نقش نظارتی و حاکمیتی باشد.

خشنودی با اشاره به طرح نظام جامع سیستم‌گرا در خصوص شرکت پشتیبانی امور دام تصریح کرد: یکی از اهداف ما بالا بردن کیفیت محصولات بوده و زمینه را نیز باید فراهم کنیم.

وی دیگر اقدامات و برنامه‌های شرکت پشتیبانی امور دام کشور را تقویت صادرات در حوزه مرغ، حرکت به سمت کشتارگاه‌های 02 و ایجاد انگیزه تولید در بهره‌برداران و... اعلام کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز