خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

کاهش شکایات مردمی از عملکرد شهرداری کرمانشاه

کاهش شکایات مردمی از عملکرد شهرداری کرمانشاه
کد خبر : ۳۵۳۶۳۲

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمانشاه از کاهش شکایات مردمی نسبت به عملکرد این شهرداری خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه بررسی‌ها نشان می‌دهد برگزاری مستمر جلسات ملاقات مردمی شهردار و مدیران شهرداری و پیگیری مجدانه شهردار و بازرسی شهرداری تا حصول نتیجه رضایتبخش قانونی و رضایتمندی شهروندان، منجر به کاهش شکایات مردمی از عملکرد شهرداری شده است.

علی اکبر علیئی افزود: در آغاز برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار و مدیران شهرداری با شهروندان ازدحام جمعیت بسیار زیاد بود که بیشتر مراجعات مربوط به قراردادها و فعالیت‌های گذشته بود.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین برنامه‌ها در اجرای اهداف شهرداری تحت مدیریت دکتر شعبانی است گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی مجموعه شهرداری و شورای شهر ارتقا رضایت‌مندی شهروندان است بر اساس آن و به دستور شهردار کرمانشاه و اهتمام شورای شهر، اهداف کلان توسعه شهری تدوین و به مرحله اجرا درآمده است.

علیئی گفت: مدیریت شهری با مردم ارتباط مستقیم دارد و این ارتباط حساسیت کار را بسیار بالا برده و در این وضعیت حساس، حوزه بازرسی باید به‌عنوان یک بازوی نظارتی یاری‌رسان مدیریت شهری باشد تا از اعتماد شهروندان و رضایتمندی آنان اطمینان حاصل شود.

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری ادامه داد: به دستور شهردار کرمانشاه، بازرسی های روزانه از مناطق و سازمان ها را در دستور کار قرار دادیم تا امور طبق روال درست پیش برود.

وی با اشاره به درپیش بودن نوروز و حجم زیاد وظایف شهرداری، ادامه داد: از اکنون تا پایان سال که اوج برنامه های نوروزی شهرداری است ما و همکاران حوزه بازرسی آمادگی تشکیل جلسات کمیسیون‌ها را داریم تا کارها در ایام پایانی سال دچار انباشتگی نشود.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع هر چه عملکرد مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق در چارچوب ضوابط و قوانین باشد در اخذ نمرات مطلوب ارزیابی عملکرد تاثیر دارد که البته در این زمینه در عموم موارد شاهد اجرای صحیح وظایف و موارد از سوی مدیران شهرداری بوده ایم و این مسئله جای تقدیر دارد.

علیئی ابراز کرد: تمام تلاش ما در این مجموعه اجرای صحیح قانون است و مواردی که ما در سطح شهرداری مشاهده می‌کنیم به صورت دوستانه، محترمانه و محرمانه به افراد اعلام می شود که مسائل درون خانواده شهرداری حل شود و نیازی به ارسال پرونده ها به بازرسی کل نباشد.

وی ادامه داد: هر چه اداره بارسی عملکرد بهتری داشته باشد کاهش حجم پرونده های شکایات را در پی خواهد داشت و همچنین منجر به بهبود شاخص‌ها در ارزیابی عملکرد می‌شود و از این رو روالی منطقی بر امور مدیریت‌شهری در حوزه مجموعه شهرداری حاکم خواهد شد و در این راه نیازمند اهتمام و همکاری همه مسئولان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز