خبرگزاری کار ایران

مدیر بازرسی شهرداری کرمانشاه خبر داد:

کاهش شکایات مردمی از عملکرد شهرداری کرمانشاه

کاهش شکایات مردمی از عملکرد شهرداری کرمانشاه
کد خبر : ۳۵۳۶۳۲

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمانشاه از کاهش شکایات مردمی نسبت به عملکرد این شهرداری خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمانشاه، مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری کرمانشاه اظهار کرد: خوشبختانه بررسی‌ها نشان می‌دهد برگزاری مستمر جلسات ملاقات مردمی شهردار و مدیران شهرداری و پیگیری مجدانه شهردار و بازرسی شهرداری تا حصول نتیجه رضایتبخش قانونی و رضایتمندی شهروندان، منجر به کاهش شکایات مردمی از عملکرد شهرداری شده است.

علی اکبر علیئی افزود: در آغاز برگزاری جلسات ملاقات مردمی شهردار و مدیران شهرداری با شهروندان ازدحام جمعیت بسیار زیاد بود که بیشتر مراجعات مربوط به قراردادها و فعالیت‌های گذشته بود.

وی با بیان اینکه رعایت حقوق شهروندی یکی از مهمترین برنامه‌ها در اجرای اهداف شهرداری تحت مدیریت دکتر شعبانی است گفت: با توجه به اینکه هدف اصلی مجموعه شهرداری و شورای شهر ارتقا رضایت‌مندی شهروندان است بر اساس آن و به دستور شهردار کرمانشاه و اهتمام شورای شهر، اهداف کلان توسعه شهری تدوین و به مرحله اجرا درآمده است.

علیئی گفت: مدیریت شهری با مردم ارتباط مستقیم دارد و این ارتباط حساسیت کار را بسیار بالا برده و در این وضعیت حساس، حوزه بازرسی باید به‌عنوان یک بازوی نظارتی یاری‌رسان مدیریت شهری باشد تا از اعتماد شهروندان و رضایتمندی آنان اطمینان حاصل شود.

مدیر بازرسی و رسیدگی به شکایات شهرداری ادامه داد: به دستور شهردار کرمانشاه، بازرسی های روزانه از مناطق و سازمان ها را در دستور کار قرار دادیم تا امور طبق روال درست پیش برود.

وی با اشاره به درپیش بودن نوروز و حجم زیاد وظایف شهرداری، ادامه داد: از اکنون تا پایان سال که اوج برنامه های نوروزی شهرداری است ما و همکاران حوزه بازرسی آمادگی تشکیل جلسات کمیسیون‌ها را داریم تا کارها در ایام پایانی سال دچار انباشتگی نشود.

وی خاطرنشان کرد: به طور قطع هر چه عملکرد مدیران سازمان ها و شهرداران مناطق در چارچوب ضوابط و قوانین باشد در اخذ نمرات مطلوب ارزیابی عملکرد تاثیر دارد که البته در این زمینه در عموم موارد شاهد اجرای صحیح وظایف و موارد از سوی مدیران شهرداری بوده ایم و این مسئله جای تقدیر دارد.

علیئی ابراز کرد: تمام تلاش ما در این مجموعه اجرای صحیح قانون است و مواردی که ما در سطح شهرداری مشاهده می‌کنیم به صورت دوستانه، محترمانه و محرمانه به افراد اعلام می شود که مسائل درون خانواده شهرداری حل شود و نیازی به ارسال پرونده ها به بازرسی کل نباشد.

وی ادامه داد: هر چه اداره بارسی عملکرد بهتری داشته باشد کاهش حجم پرونده های شکایات را در پی خواهد داشت و همچنین منجر به بهبود شاخص‌ها در ارزیابی عملکرد می‌شود و از این رو روالی منطقی بر امور مدیریت‌شهری در حوزه مجموعه شهرداری حاکم خواهد شد و در این راه نیازمند اهتمام و همکاری همه مسئولان هستیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز