تاکید مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه بر ساماندهی مسافربرهای شخصی
مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی کرمانشاه بر ساماندهی مسافربرهای شخصی تاکید کرد.
سجاد سلیمانی در مراسم معارفهاش به برنامهها و اهداف آینده این سازمان اشاره کرد و گفت: باید جهت ارتقای کیفیت خدماتدهی در این عرصه، تلاش وافر و همت مضاعف کنیم و در جهت ارتقای عملکرد سازمان تاکسیرانی از هیچ کوششی فروگذار نکنیم.
به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، مدیرعامل جدید سازمان تاکسیرانی کرمانشاه آموزش، امانت داری، جلب اطمینان مردم، حسن خلق، نظم و انضباط، تعهد سازمانی، علاقمندی و وفاداری سازمانی را از جمله ویژگیهای بارزی دانست که مجموعه سازمان و ناوگان تاکسیرانی به علت ارتباط نزدیک و رودررو با شهروندان باید به آن متصف و پایبند باشند.
مدیرعامل جدید سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرمانشاه با اشاره به قرارداشتن کرمانشاه بر سر راه عتبات عالیات و همچنین قطب گردشگری بودن کرمانشاه، نحوه و کیفیت خدمات رسانی در این عرصه را بسیار حائز اهمیت تر و دارای حساسیت بیشتری دانست.
وی هویت بخشی و احترام به تاکسیرانان، تعامل با ادارات مرتبط در حمل و نقل عمومی درون شهری، نوسازی و استاندارد کردن تاکسی ها و نظارت و کنترل مستمر بر تاکسیها و عملکرد آنان را از وظایف خود و کارکنان سازمان تاکسیرانی کرمانشاه برشمرد و تأکید کرد: آموزش و فرهنگسازی باید سرلوحه کار همه ما قرار گیرد.
وی همچنین بر ساماندهی مسافربرهای شخصی تأکید کرد و گفت: در این رابطه نیز سعی خواهیم کرد از تجارب مثبت سایر شهرها استفاده ببریم.
در این مراسم از خدمات رضا قاسمی فر مدیرعامل پیشین این سازمان قدردانی شد.