مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان کرمانشاه:
خدمات شرکت آب منطقهای استان کرمانشاه الکترونیکی شد
مشترکین شرکت آب منطقهای استان کرمانشاه از این پس به صورت الکترونیکی و از طریق دفاتر پیشخوان دولت خدمات خود را دریافت می کنند.
مدیرعامل شرکت آب منطقهای استان کرمانشاه با اعلام این خبر، گفت: هدف از اجرای این طرح، توسعه ارائه خدمات بصورت الکترونیکی و تکریم ارباب رجوع است.
به گزارش ایلنا از کرمانشاه، مهندس کیاست امیریان با اشاره به وجود حدود ۳۴ هزار مشترک کشاورزی در شرکت آب منطقهای استان کرمانشاه، یادآوری کرد: از این پس مشترکین خدمات معاونت حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقهای را به صورت الکترونیکی و از طریق دفاتر پیشخوان دولت دریافت خواهند کرد.
ثبت نام چاه، کف شکنی، تمدید پروانه و… از جمله خدماتی است که از این پس به صورت الکترونیکی ارائه میشود و امیریان از آنها نام برد.
وی معتقد است، این کار باعثکاهش مراجعات مشترکین به ادارات امور آب خواهد شد.
مدیر عامل شرکت آب منطقهای کرمانشاه با اشاره به مراسم افتتاح این طرح در روز گذشته، خاطرنشان کرد: از سال پیش طراحی سامانهای به منظور خدمت رسانی به مشترکین آغاز شد که نتیجه این طراحی منجر به نرم افزار مشترکین شد که از طریق دفتر پیشخوان دولت در دسترس است.
به گفته این مسئول در برنامه افتتاح این طرح متولیان ۶۰ دفتر پیشخوان دولت حضور داشتند و آموزشهای لازم جهت کار با این سامانه را دریافت کردند.