خبرگزاری کار ایران

در پیام استاندار کرمانشاه؛

با افتخار اعلام می‌کنم که از خبرنگاران هستم

با افتخار اعلام می‌کنم که از خبرنگاران هستم
کد خبر : ۱۹۲۵۷۷

باید با افتخار اعلام کنم که من نیز از جنس خبرنگاران هستم؛ زیرا از زمان حضورم در استان کرمانشاه سعی کرده ام از طریق " وب سایت " شخصی ام روایتگری صادق و صمیمی ازعملکردم برای این مردم شریف باشم.

استاندار کرمانشاه به مناسبت فرا رسیدن روز خبرنگار، پیامی صادر کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنای کرمانشاه، ابراهیم رضایی در این پیام ضمن تبریک هفدهم مردادماه، سالروز شهادت شهید صارمی، خبرنگار ایرانی در افغانستان، آورده است: دنیای امروز، دنیای رسانه و اطلاعات است و نقش آفرینان اصلی این عرصه نیز بی گمان " خبرنگاران " هستند. هر آنچه که در دنیا اتفاق می افتد از دریچه نگاه خبرنگاران روایت می شود و به لطف تلاش‌های شجاعانه و خستگی ناپذیر آنان خبری از دید مردم پنهان نمی ماند و به عبارتی خبرنگاران، راویان دنیای امروز هستند. در روزهایی که " غزه " رنگ خون به خود گرفته است، این خبرنگاران شجاع و شرافتمند هستند که قتل عام مردم بی دفاع و مظلوم و کشتار وحشیانه کودکان بی گناه و معصوم توسط رژیم صهیونیستی را برای جهانیان روایت می کنند.

استاندار کرمانشاه در این پیام می افزاید: روز خبرنگار در ایران اسلامی یادگار خون سرخ شهید صارمی راوی دردهای مردم مظلوم و ستمدیده افغانستان است. با چنین پیشینه ای خبرنگار در کشور ما جایگاه والایی دارد و در دولت تدبیر و امید نیز که خود درخلق حماسه سیاسی مردم در انتخابات خرداد۹۲ نقشی تاثیرگذار داشتند حرمتی روزافزون یافته است. در استان کرمانشاه هم خبرنگاران با آزادی و آرامش بیشتر به ایفای نقش خود به عنوان شریان اصلی رکن چهارم دموکراسی می‌پردازند.

استاندار کرمانشاه در ادامه پیام خود چنین آورده است: باید با افتخار اعلام کنم که من نیز از جنس خبرنگاران هستم؛ زیرا از زمان حضورم در استان کرمانشاه سعی کرده ام از طریق " وب سایت " شخصی ام روایتگری صادق و صمیمی ازعملکردم برای این مردم شریف باشم.

در ادامه این پیام آمده است: خوشبختانه طی این مدت نیز رسانه های استان با خیالی آسوده تر از سال های گذشته به نقد فعالیت های مدیریت استان پرداخته اند. به آزادی قلم معتقدیم و خبرنگاران آزادند در چارچوب قانون به هرآنچه که به صلاح کشور و جامعه است، بپردازند. البته در این میان رعایت عدل، انصاف و صداقت از اصحاب قلم و رسانه و پایبندی به منشور حرفه ای، انتظار نابجایی نیست. توقع ما از خبرنگاران این است همانگونه که مشکلات را بی پروا می نگارند، اتفاقات خوبی که توسط مجموعه دولت تدبیر و امید در عرصه های مختلف افتاده است را نیز بازگو کنند تا موجب دلگرمی و امیدواری مردم به عنوان مهمترین پشتوانه نظام شوند.

بخش پایانی پیام مهندس رضایی بمناسبت روز خبرنگار بدین شرح است: در پایان با تبریک صمیمانه روز خبرنگار از اصحاب رسانه می خواهم این خادم مردم کرمانشاه را از نقدهای مشفقانه و راهگشای خویش محروم نسازند و ضمن ادای احترام به شهدای عرصه اطلاع رسانی بویژه شهید گرانقدر محمود صارمی و آرزوی توفیق و بالندگی فردفرد اعضای جامعه اطلاع رسانی و علی الخصوص خبرنگاران شریف استان؛ امید آن دارم که شما عزیزان با تنویر افکار عمومی، انتقادهای سازنده و روشنگری عقلایی، به عنوان سنگ صبور ملت و فانوس راه دولت، در بهبود و ارتقای مستمر اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی نسبت به خدمات دولت جمهوری اسلامی ایران، یار و یاور ما بوده و با رصد مستمر عملکرد مسئولین و بالاخص مدیران استان، از تکرار خطاها و لغزش ها ممانعت به عمل آورید. باشد که در سایه تلاش های یکایک عزیزان عرصه رسانه شاهد تحقق جهانی آگاه، مملو از جان هایی آگاه باشیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز