خبرگزاری کار ایران

‍ معاون شهردار کرمانشاه خبر داد؛

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه

لایروبی رودخانه چمبشیر و آبشوران کرمانشاه
کد خبر : ۱۵۴۷۸۷۴

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه از لایروبی کامل رودخانه چمبشیر و بخش عمده ای از رودخانه آبشوران کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سجاد یزدانی با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز بارندگی ها در کشور لایروبی رودخانه های شهری در کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: بر این اساس رودخانه چمبشیر در پنج فاز و هر فاز به مسافت ۳۰۰ الی ۳۵۰ متر و از پشت شهربازی فانفار الی بلوار شهید شمشادیان به صورت کامل در مدت یک هفته لایه روبی شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: حاشیه چمبشیر ۲ (زمین های هشت هکتاری) که نخاله های بسیاری دپو شده و باعث ریزش در کانال رودخانه می‌شد به صورت کامل پاکسازی شد.

یزدانی ادامه داد: بخش اعظمی از رودخانه آبشوران شامل حافظیه به مسافت یک کیلومتر پاکسازی و حدود ۶ هزار تن زباله و نخاله از این محدوده جمع آوری شد.

وی گفت: قسمت دیگری از آبشوران که از خیابان دلگشا الی خیابان پل چوبی به مسافت هزار و ۲۰۰ متر نیز لایروبی شد.

معاون شهردار کرمانشاه افزود: انتهای محدوده شرکت زمزم نیز یک مسیل آب سطحی وجود دارد که با همکاری شرکت آبفا به مسافت سه هزار متر به صورت کامل لایروبی شد.

وی ادامه داد: تمامی عملیات انجام شده با ۳ دستگاه خودرو کمپرسی، یک دستگاه بیل ۹۱۱ (مینی بیل) یک دستگاه بیل مکانیکی، یک دستگاه لودر، ۲ دستگاه باب کت (مینی لودر) و اکیپ صناایع فلزی برای جابه جایی موانع فلزی استفاده شده است.

یزدانی در پایان گفت: لایروبی مسیل آب سطحی مقابل فرمانداری کرمانشاه و محدوده کوی موشاخانی در بلوار باریکه نیز در حال انجام است و به زودی به پایان می رسد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز