مدیر امور آبفای کنگاور:
پاسخگویی به حوادثآب و فاضلاب با سامانه ۱۲۲ در شهر کنگاور
با استفاده از سامانه ۱۲۲ به تمامی حوادثآب و فاضلاب در شهر کنگاور رسیده شده است.
ایلنا: مدیر امور آب و فاضلاب شهر کنگاور گفت: مردم این شهر از ابتدای سال جاری بیش از۱۰۰۰۰ بار با سامانه ۱۲۲حوادثآب و فاضلاب تماس تلفنی گرفته و درخواستهای خود را مطرح کردند. بر این اساس از مجموع تلفنهای تماس گرفته شده ۶۰۰۰مورد در زمینه آب، ۲۵۰۰ مورد زمینه فاضلاب و مابقی درخواست راهنمائی و تماسهای متفرقه بوده است.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از استان کرمانشاه، حسین جاور سینه اظهار داشت: تلفن ۱۲۲ مرکز امداد و حوادثامور آب و فاضلاب شهر کنگاور بصورت شبانه روزی در اختیار شهروندان بوده و بدون وقفه خواستههای تماس گیرندگان را دریافت و منعکس میکند. که بعد از گرفتن آدرس مشترک و پرسش از چگونگی و نوع حادثه سریعاً آدرس به منظور اعزام اکیپ تعمیراتی به واحد اتفاقات ابلاغ میشود.
وی بیان کرد: حوادثی از جمله شکستگی لوله داخل کوچه، خیابان و معابر، ترکیدگی کنتور، نشتی از کنتور، خرابی فلکه از کنتور، شکستگی لوله بین محفظه و کنتور، شکستگی لوله بین کنتور و فلکه، نشتی از شیرخط و شیر آتش نشانی، قطع آب، افت فشار موردی، حوادثمربوط به فاضلاب و… با تماس با سامانه ۱۲۲ قابل پیگیری است.
مدیر امور آب و فاضلاب شهر کنگاور در بیان مزایای این سامانه به پاسخگویی تمام وقت در تمام طول سال، پیگیری موارد ارجاع شده توسط شهروندان تا حصول نتیجه، امکان ایجاد نظارت مستمر بر روی عوامل اجرایی در کل سطح شهر کنگاور، پل ارتباطی بین شهروندان و مسئولان آبفا به منظور انتقال نظرها، انتقادها و پیشنهادها، اطلاع رسانی به شهروندان در محدودههایی که با قطعی آب مواجه میشوند، کاستن از میزان نارضایتی شهروندان و حضور نیافتن مشترکان در دستگاههای خدمات دهنده برای حل و فصل کردن مشکلات خود اشاره کرد و افزود: راهاندازی شماره تلفنهای سه رقمی در حقیقت نمونهای از طرح تکریم مراجعه کنندگان است.