خبرگزاری کار ایران

رونمایی از دایرکتوری فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی کرمانشاه

رونمایی از دایرکتوری فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی کرمانشاه
کد خبر : ۱۱۵۴۶۵۷

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه از دایرکتوری فعالان اقتصادی استان رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه در نشست خبری که بمناسبت بیست و پنجمین سالروز ملی صادرات در سالن همایش های اتاق بازرگانی استان کرمانشاه برگزار شد دایرکتوری فعالان اقتصادی استان را رسماً رونمایی کرد .

کاشفی با بیان اینکه این دایرکتوری می تواند زمینه های رشد اقتصادی و صادرات استان را بهمراه داشته باشد برای اولین بار توسط کارشناسان اتاق بازرگانی استان طراحی و راه اندازی شده است که مرجع کاملی از فعالان اقتصادی را در اختیار فعالان اقتصادی سراسر دنیا قرار می دهد .

رئیس اتاق کرمانشاه افزود ؛ در این دایرکتوری اطلاعات کامل بیش از ۶۵۰ فعال اقتصادی استان بارگزاری شده است که شامل ، مشخصات کارخانه و محصولات ، آدرس ، تلفن ، ایمیل و هرگونه اطلاعات لازم برای دسترسی به فعالان اقتصادی است را در اختیار علاقمندان قرار می دهد .

کاشفی بیان کرد یکی از مهمترین مولفه های که باعث شد اتاق بازرگانی کرمانشاه رتبه نخست را در بین اتاقهای جهان کسب کند راه اندازی همین دایرکتوری بود که مورد توجه بسیاری از کشورها و مسولان کنفدراسیون جهانی فعالان اقتصادی قرار گرفت .

عضو هیات رئیسه اتاق ایران گفت: دایرکتوری فعالان اقتصادی کرمانشاه با سه زبان فارسی ، انگلیسی و عربی در اختیار علاقمندان قرار گرفته است که هر لحظه در حال بروزرسانی می باشد و در تلاش هستیم تعداد اعضای آن را به بیش از هزار واحد برسانیم.

کیوان کاشفی با اشاره به نقش اطلاعات و ارتباطات در زمینه رشد صادرات و توسعه آن گفت در این دایرکتوری لینک های مختلفی برای دستیابی فعالان اقتصادی داخلی به سفارتخانه ها و معاونت های مختلف اقتصادی دیگر کشورها نیز قرار داده شده است که تعامل و تبادل اطلاعات بین فعالان اقتصادی را با خارج از کشور آسانتر می کند .

وی در پایان گفت در حال حاضر این دایرکتوری که ابداع کارشناسان اتاق کرمانشاه است مورد استقبال استانهای دیگر قرار گرفته است و در حال پیاده سازی آن  برای چند استان دیگر نیز هستیم.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز