خبرگزاری کار ایران

آزاد حکمت:

مشتری‌مداری از اولویت‌های اصلی مخابرات کردستان است

مدیر مخابرات منطقه کردستان مشتری‌مداری و جلب اعتماد را یکی از اولویت‌های اساسی مخابرات کردستان دانست.

به گزارش ایلنا، آزاد حکمت برنامه پنج ساله ره نگاشت شرکت مخابرات ایران را برای همکاران به صورت پاورپوینت جز به جز تشریح کرد و اضافه کرد: بر اساس ساختار جدید، تلاش مجموعه مخابرات در راستای مشتری مداری، توجه زیاد به جذب، نگه داری و حفظ مشتریان است که این مهم با وحدت و همدلی حاصل می شود.

وی تصریح کرد: باید با استفاده از خدمات یک‌پارچه و بهره‌گیری از نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها بتوانیم در همه وقت و همه‌جا به مشتریان محصول با کیفیت ارائه دهیم.

حکمت از تحول به عنوان یک تغییر بنیادی در مخابرات یاد کرد و اظهار داشت : تغییرات در روش‌ها در تسریع در به ثمرنشستن کارها، منجر به تحول شده و خروجی آن، خدمات مطلوب و ارایه محصول مورد نیاز مشتری خواهد بود.

وی همچنین برنامه تحول را فرآیندی آگاهانه و از پیش برنامه‌ریزی شده ذکر کرد و ابراز داشت: ارتقای آمادگی و تغییر رفتار کارکنان، ذوب‌شدن اندیشه‌ها و رفتارهایی سنتی، ثبت ارزش‌های نوین و تغییر بنیادی در فرهنگ سازمان مهم‌ترین دامنه‌های تحول در بخش نیروی انسانی است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تاکید کرد: تحول منجر به خلق آینده، ارتقاء، تعهد، تفکر و انگیزش افراد شده و سند ابتکارات جدید و ابداع مجدد سازمان را ایجاد می‌کند.

به گفته حکمت امروز در بازارهای رقابتی در حوزه ارائه خدمات مخابراتی باید مقابل رقبا همچون گذشته موفق عمل کنیم تا بتوانیم به یک کسب و کار سودآور دست یابیم

کد خبر : ۴۴۱۵۷۸