خبرگزاری کار ایران

فرمانده بسیج کارگری فولاد مبارکه اصفهان

فرهنگ بسیج باید در واحدهای صنعتی نهادینه شود

فرمانده بسیج کارگری فولاد مبارکه اصفهان، از بسیج به عنوان فرهنگ ایثار و فداکاری نام برد و گفت: بسیج به عنوان بازوی توانمند کار و تولید درصنعت باید نهادینه شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری ایلنا در کاشان «مهدی کفایت» در مراسم افتتاح پایگاه بسیج فاطمیون فولاد امیر کبیر کاشان ضمن تبریک روز جهانی کارگر به جامعه کارگری وصنعتی کشور گفت: بسیج تنها ارگان ایثارگری است که از نظر ساختاری توانسته اسلام را حفظ کند.

وی به تفکر و فرهنگ بسیج از دیدگاه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: با تفکر بسیجی تاکنون توانسته‌ایم درشرکت فولاد مبارکه اصفهان موفق عمل کنیم.

فرمانده پایگاه بسیج کارگری فولاد مبارکه اصفهان، با اشاره به اینکه بالغ بر ده پایگاه بسیج با ۱۲ هزار نفر عضو تحت نظر بسیج کارگری فولاد مبارکه اصفهان فعالیت می‌کنند، تمرکز و هدف گذاری برروی شعارمقام معظم رهبری در هرسال، تهیه نقشه راه و چشم انداز حوزه مقاومت بسیج، تجلیل از ایثارگران شرکت، مستند نمودن خاطرات خانواده معظم شهداء، بازدید پیشکسوتان دفاع مقدس از خطوط تولید، برنامه ریزی و تلاش درجبهه اقتصاد مقاومتی، برگزاری اردوهای زیارتی تقریحی، تلاش در ارتقاء امربه معروف ونهی از منکر، برگزاری جلسات بصیرتی فرهنگی سیاسی، تخصصی و همکاری در رفع مشکلات ایثارگران شاغل و بازنشسته از مهم‌ترین اقدامات بسیج کارگری فولاد مبارکه اصفهان تاکنون بوده است.

کفایت، به مسئولیت پایگاههای بسیج کارگری درواحد‌های صنعتی وتولیدی اشاره کرد و گفت: یک بسیجی در واحدصنعتی باید متدین و متخصص، پرکار، جهادی، رعایت سلسله مراتب، اطلاع از چالشهای سازمان، حفظ منافع ملی و جلوگیری از ضایعات را سرلوحه کار خود قراردهد.

وی همچنین به اهم فعالیتهای حوزه بسیج کارگری واحد خواهران فولاد مبارکه اصفهان اشاره کرد و گفت: واحد بسیج واحد خواهران این شرکت با ۱۴۵ عضو تاکنون همکاری‌های خوبی را در تدوین چشم انداز و استراتزی حوزه مقاومت بسیج داشته و باتشکیل ۷ حلقه صالحین و برگزاری جلسات هفتگی، اردوهای زیارتی و تفریحی و همایش‌های پیاده روی نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

وی با اشاره به اینکه شرکت فولاد مبارکه اصفهان با تقدیم ۲۰ شهید نقش مهمی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی داشته است گفت: درحال حاضر ۴۷ و نیم درصد کارکنان این شرکت که اکثرا دارای مدارک دکترا، کار‌شناسی ارشد، لیسانی، دیپلم و.. هستند عضو بسیج کارگری هستند.

کد خبر : ۳۶۶۶۷۹