خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان

روابط عمومی، قلب تپنده و موتور حرکتی هر سازمان است

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، روابط عمومی هر سازمان را قلب تپنده، موتور حرکتی و انسجام دهندۀ فعالیت‌ها دانست و گفت: مجموعۀ این واحد باید از لحاظ دیداری، شنیداری و بررسی فضاهای مجازی کاملا هوشیار و تیزبین باشد.

به گزارش خبرنگارایلنا در کاشان مجتبی رضازاده، در نشست با مجموعه روابط عمومی سازمان، بررسی فضاهای مختلف در جامعه، رصد کردن نیاز‌ها و مطالبات مردمی در حوزۀ فرهنگ، هنر و ورزش، ارائۀ کارهای کار‌شناسی شده و اطلاع رسانی به موقع و بروز مجموعۀ سازمان را از جمله وظایف اصلی روابط عمومی برشمرد.

وی، پیگیری مباحث روانی بر اساس تشویش اذهان عمومی توسط سایت‌ها و فضاهای مجازی، ضرورت اعمال برنامه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی در جلوگیری کردن از تبلیغ‌های ضد فرهنگی و اجتماعی در سطح شهر، تنویر افکار عمومی بر اساس تشویش‌های ایجاد شده، آماده سازی عوامل در راستای پاک سازی آن‌ها و ارائۀ گزارش و اخبار تحلیلی را از دیگر وظایف حوزۀ روابط عمومی ذکر کرد.

رضازاده، تهیه و تدوین گزارش‌های متنوع و دقیق از فعالیت‌ها و عملکرد کلیۀ معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری، بیان احادیث، بیانات مقام معظم رهبری و امام راحل، معرفی بزرگان و مشاهیر شهرستان و مباحث آموزش شهروندی و اجتماعی با بررسی کار‌شناسانه را از خروجی ‌های مهم این واحد برشمرد.

وی، از راه اندازی سایت جدید این سازمان تا اواسط آذر ماه امسال حاوی مطالب پرمحتوا و متنوع، مطالعه در مبحث تبلیغات و آیتم‌های تاثیرگذار در روابط عمومی و استفاده از تجربیات دیگر استان‌ها و شهرستان‌ها خبر داد.

مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کاشان، جذب درآمد و سرمایه گذاری فعال و آگاه سازی شهروندان و مسئولین در عملکرد این سازمان با انعکاس اخبار به صورت پیش خبر، حین و بعد از برگزاری برنامه‌ها را از دیگر فعالیت‌های واحد روابط عمومی نام برد.

کد خبر : ۳۲۳۰۶۵