خبرگزاری کار ایران

مهدی واصفی به عنوان رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت کاشان معرفی شد

در مراسمی با حضور رئیس سازمان صنعت ، معدن وتجارت استان اصفهان ، سرپرست فرمانداری ، رئیس شورای اسلامی شهر و جمعی از صاحبان صنایع کاشان« مهدی واصفی» به عنوان رئیس اداره صنعت ،معدن وتجارت کاشان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا درکاشان  « حمیدرضا مومنیان» سرپرست فرمانداری کاشان شامگاه  امروز در مراسم  تودیع و معارفه رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت  شهرستان کاشان که دراتاق بازرگانی  این شهرستان برگزارشد با اشاره به تاریخچه صنعت و هنر کاشان گفت : هنرو صنعت  کاشان از دیر باز با درهم پیچیده  شدن بخشی از نیازهای  کشور را پاسخگو بوده است .

 وی با بیان اینکه  شهرستان کاشان هیچ موقع از قافله  صنعت کشور عقب نبوده است. گفت : با توجه به اینکه شرایط هم افزایی درحوزه صنعت کاشان فراهم می باشد باید با استفاده ازتوانمندی های  این شهرستان برنامه ریزی جامعی درراستای حل  مشکلات  صنعتی بکار گرفته شود.

سرپرست فرمانداری کاشان با اشاره به اینکه گردشگری و صنعت به عنوان  دو جهت گیری در توسعه  وایجاد اشتغال استان اصفهان پیش بینی شده است .گفت : با استفاده از تجارب دنیا درحوزه های دانش بنیان مبتنی برعلم و فناوری می توان درجهت توسعه و ایجاد اشتغال  درشهرستان کاشان تلاش کرد  .

مومنیان  با تشکر از خدمات صالحی رئیس اسبق  اداره صنعت ، معدن وتجارت  کاشان،  از « مهدی واصفی » رئیس جدید این اداره به عنوان فردی با تجربه درحوزه صنعت  نام برد و گفت : امیدوارم ایشان بتواند با کمک  دیگر مسئولین و صاحبان صنایع  شهرستان کاشان با برنامه ریزی درست منشا  خیر و برکت بیش از پیش در اداره صنعت ، معدن وتجارت  شهرستان کاشان باشد.

 پس از سخنرانی  مدیرکل  صنعت ،معدن وتجارت استان اصفهان و رئیس اتاق بازرگانی کاشان ، صالحی رئیس اسبق اداره صنعت و معدن وتجارت کاشان گزارشی ازفعالیتهای یک ساله  خود را دراین اداره ارائه نمود و « مهدی واصفی » رئیس جدید این اداره  به پتانسیل های  فراوان شهرستان کاشان اشاره کرد و گفت :  علیرغم وجود استعدادهای درخشان هنوزشهرستان کاشان  به نقطه ایده آل نرسیده است .

واصفی اظهارداشت : امیدوارم بتوانیم با  کمک  و هم افزایی کلیه دستگاهای اداری  و صاحبان صنایع شهرستان کاشان در توسعه  صنعت این شهرستان گام  های اساسی را برداریم .

کد خبر : ۳۱۸۷۰۲