خبرگزاری کار ایران

با سخنان گوهر بار ائمه اطهار(ع)؛

تابلوهای کاشان در بهار فاطمی نور باران می شود

کد خبر : ۱۵۴۷۰۲

سرپرست اداره ­ی تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از نصب سخنان گوهر بار ائمه اطهار(ع) در تابلوهای نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

ایلنا: سرپرست ادارهٔ تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، از نصب سخنان گوهر بار ائمه اطهار(ع) در تابلوهای نقاط مختلف این شهرستان خبر داد.

حمیدرضا دهقانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در کاشان با اعلام این خبر گفت: در بهار فاطمی بیش از ۴۰ تابلو فرهنگی با احادیثو روایات گوهر بار ائمه اطهار(ع) و اطلاع رسانی برنامه‌های هیأت مذهبی کاشان در شهرستان کاشان پرفروغ می‌شود.

به گفتهٔ وی، نصب و درج آگهی‌های فرهنگی، آموزشی، هنری و اطلاع رسانی منظم و دقیق برنامه‌های شهری از مهم‌ترین اقدامات ادارهٔ تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان است.

وی در ادامه برنامه ریزی‌های مناسب و دقیق نصب آگهی‌ها توسط ادارهٔ تبلیغات شهری، اطلاع رسانی به موقع در اجرای برنامه­های مختلف در سطح شهر به شهروندان را از اهداف این ادرهٔ سازمانی برشمرد.

دهقانی افزود: تبلیغات فرهنگی، آموزشی، هنری، اجتماعی، ورزشی و اخلاقی در تابلوهای مختلف سطح شهر می‌تواند به عنوان بهترین پایگاه آگاهی و اطلاع رسانی به شهروندان به ویژه میهمانان نوروزی نیز باشد.

سرپرست ادارهٔ تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان، ترویج فرهنگ مهدویت، تبلیغات مذهبی و فرهنگی، آموزش شهروندان با نصب احادیثائمه اطهار(ع) را از دیگر اهداف ادارهٔ تبلیغات شهری سازمان رفاهی تفریحی شهرداری کاشان در بهار فاطمی ذکر کرد.

وی، با اشاره به برخی از احدایثبه کارگفته شده از قبیل «به یکدیگر هدیه بدهید، زیرا کینه‌ها را از بین می‌برد»، «گشاده رویی زینت بردباری است»، «راستگویی مایهٔ آرامش و دروغگویی مایهٔ تشویش است» گفت آموزش‌های شهروندی از طریق تبلیغات شهری یکی از اهداف این اداره در سال ۱۳۹۲ بوده است که در سال ۱۳۹۳ به صورت ویژه اجرا خواهد شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز