خبرگزاری کار ایران

در میان نونهالان شعب آمادگی و پیش دبستان جنت کاشان صورت گرفت:

برگزاری «جشن قرآن» در موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان

برگزاری «جشن قرآن» در موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان
کد خبر : ۱۵۳۲۲۹

امور آموزشی شعب خواهران موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان از برگزاری «جشن قرآن» در روزشنبه۱۷اسفندماه در شعبه۲ جنت بلوار مفتح و روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه درشعبه ۱جنت خیابان اباذر در میان نونهالان این موسسه خبر داد.

ایلنا: امور آموزشی شعب خواهران موسسه امیرالمومنین علیه السلام کاشان از برگزاری «جشن قرآن» در روزشنبه۱۷اسفندماه در شعبه۲ جنت بلوار مفتح و روز چهارشنبه ۲۱ اسفند ماه درشعبه ۱جنت خیابان اباذر در میان نونهالان این موسسه خبر داد.
یه گزازش خبرنگار ایلنا در کاشان «جشن قرآن» به مناسبت حفظ ۱۴ سوره از سوره‌های کوچک قرآن توسط نونهالان آمادگی و پیش دبستان از ابتدای سال تحصیلی تا پایان اسفند ماه ۹۲ می‌باشد که هدف از برگزاری این جشن؛ نهادینه کردن ارزش حفظ قرآن برای نونهالان است.

گفتنی است سوره‌های حمد، توحید، فلق، ناس، نصر، عصر، فیل، تین، قدر، کافرون، مائون، مسد، قریش و کوثر؛ ۱۴ عنوان سوره‌ای می‌باشد که توسط مربیان به نونهالان آموزش داده شده است که منبع آموزشی آن تابلوهای تصویری از مهدی فاضلی است که در این طرح، حفظ سوره‌ها همراه بابیان داستان سوره، آموزش مفاهیم سوره، شعرمرتبط باسوره بوده است.
لازم به ذکر است در این مراسم، نونهالان درحالی که تاجی برسرنهاده بودند که نشانه‌ای از نام سوره بود؛ سوره‌ها را به صورت گروهی تلاوت می‌کردند و شعر آن را نیز دسته جمعی می‌خواندند که همراه با برگزاری مسابقه و چیدمان پازل‌های مرتبط با سوره‌ها و دریافت هدیه و پذیرایی بود.
همچنین مواد درسی که به نونهالان در این مدارس قرآنی آموزش داده می‌شود شامل آشنایی با حروف الفبا، آموزش روخوانی قرآن، آموزش سوره‌هایی از قرآن به زبان انگلیسی، آموزش مهارت‌های پیش دبستانی از قبیل مفاهیم علوم، ریاضی، کاردستی و…، آموزش احادیثنهج البلاغه همراه با قصه گویی و برگزاری جلسات مشاوره ویژه والدین است.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز