خبرگزاری کار ایران

فرماندارشهرستان آران و بیدگل؛

خدمتگزاری به مردم فرصت و سعادتی است که خدا در اختیار مسئولان نهاده است

خدمتگزاری به مردم فرصت و سعادتی است که خدا در اختیار مسئولان نهاده است
کد خبر : ۱۰۹۱۹۷

اگر کشور ایران به عنوان یک کشوری متفاوت از دیگر کشورها در جهان نام برده می‌شود به خاطر مجاهدت‌ها و حماسه آفرینی‌های ایثارگران و شهداست.

ایلنا: فرماندار آران و بیدگل گفت:: اگر کشور ایران به عنوان یک کشوری متفاوت از دیگر کشور‌ها در جهان نام برده می‌شود به خاطر مجاهدت‌ها و حماسه آفرینیهای ایثارگران و شهداست.

«روح الله سلگی» بعداز ظهر یک شنبه هفتم مهرماه سال جاری در مراسم تودیع و معارفه شهردار نوش آباد که در محل سالن اجتماعات شهید راحمی شهر نوش آباد با حضور معاون مدیرکل شهری و شوراهای اسلامی استانداری اصفهان و جمعی ازمسئولین محلی برگزارشده بود با اعلام این مطلب گفت: عزت و اعتلای ایران اسلامی مرهون مقاومت‌ها و رشادتهای شهدا و ایثارگران است.

وی در ادامه این مراسم اظهار داشت: مسئولیت‌ها فرصت و سعادتی است که خداوند در اختیار ما گذاشته است که اگر با نیت خدمتگزاری خالصانه عمل کنیم دنیا و آخرت نیکویی در پیش داریم.

سلگی، مدیریت جهادی را مدیریت بر‌تر خواند و افزود: مدیریت جهادی و میدانی نیاز مردم است نه مدیریت کارتابلی و پشت میز نشینی.

وی خاطرنشان کرد: باید با بهره گبری از ظرفیتهای مادی و معنوی شهر نوش آباد، خدمت رسانی به مردم این شهر بیشتر شود.

وی تصریح کرد: شهر نوش آباد با توجه به تعداد جمعیت، وجهه ایثارگری و سابقه بلند تاریخی و علیرغم خدمات خوبی که در این شهر صورت گرفته است از برخی توجهات مسئولین بی‌بهره بوده است. سلگی با اشاره به اینکه در سال گذشته دامنه گسترش فعالیت عمرانی برخی شهر‌ها به دلیل عدم اعتبارات و تحریم‌ها محروم بوده است گفت: عزم ما برای خدمت رسانی بیشتر به مردم نوش آباد جزم است.

وی یاد آور شد: پیگیریهای لازم در خصوص ارتقای شهر نوش آباد به بخش صورت گرفته که درصورت عدم امکان این موضوع، بخشداری مرکزی را به این شهر انتقال می‌دهیم.

فرماندار آران و بیدگل در ادامه گفت: با احداثکنارگذر به طول ۴۴ کیلومتر رونق و توسعه را برای شهر فراهم می‌کنیم.

وی برطرف شدن موانع و مشکلات گردشگری شهر نوش آباد را از دیگر اقدامات پیش رو دانست و افزود: توسعه شهر نوش آباد در حوزه گردشگری حائز اهمیت است.

در مراسم تودیع و معارفه شهردار نوش آباد از خدمات «مجید صفاری» شهردار سابق تجلیل و «علی اصغر شقایقی» به عنوان شهردار جدید این شهر معرفی شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز