بیمارستان میلاد از طریق واتساپ خدمات میدهد
مدیرعامل بیمارستان میلاد شرایط دریافت خدمات فوق تخصصی از این مرکز را اعلام کرد.
به گزارش ایلنا؛ به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، فرهاد حمزه زاده گفت: امکان ارسال واتساپی مدارک و شرح حال بیماران و بیمهشدگان تامین اجتماعی برای دریافت خدمات فوق تخصصی در بیمارستان میلاد که تاکنون شامل حال ساکنان تهران و کرج نمیشد، از امروز شامل حال ساکنان این دو شهر نیز میشود.
وی اظهار داشت: در راستای برنامهها و دستور مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در خصوص عملیاتی نمودن نظام ارجاع و برای تسهیل پذیرش بیماران و بیمهشدگان محترم سازمان تامین اجتماعی سراسرکشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارند، صفحهای در پیامرسان واتساپ زیر نظر مستقیم این مدیریت ایجاد شده است.
مدیرعامل بیمارستان میلاد افزود: هدف این است که هر بیمه شده تامین اجتماعی از هر نقطهای از کشور که نیاز به خدمات فوق تخصصی دارد، بتواند خدمات خود را در بیمارستان میلاد دریافت کند.