خبرگزاری کار ایران

نشست نشست معاون صندوق فولاد و مدیران بیمه تکمیلی آتیه‌ساز؛

تمدید تاریخ تسویه نسخ درمانی بیمه تکمیلی دانا تا پایان مهرماه / پرداخت به روز نسخ درمانی در ۳۰۰ مرکز طرف قرارداد

تمدید تاریخ تسویه نسخ درمانی بیمه تکمیلی دانا تا پایان مهرماه / پرداخت به روز نسخ درمانی در ۳۰۰ مرکز طرف قرارداد
کد خبر : ۱۵۴۴۵۳۳

معاونت امور شعب و نمایندگی‌های شرکت آتیه سازان حافظ در کشور به بیان عملکرد دو ماهه بیمه و نحوه خدمت‌رسانی به بازنشستگان پرداخت.

به گزارش ایلنا، نشست مشترک معاون فنی و عملیات بیمه‌ای صندوق بازنشستگان فولاد با مدیران شرکت بیمه آتیه سازان حافظ به منظور بررسی نحوه خدمت‌رسانی به بازنشستگان در بخش درمان و بیمه تکمیلی، صبح امروز در مازندران برگزار شد. 

در این جلسه، معاونت امور شعب و نمایندگی‌های شرکت آتیه سازان حافظ در کشور به بیان عملکرد دو ماهه بیمه و نحوه خدمت‌رسانی به بازنشستگان پرداخت. 

در این جلسه که جمعی از بازنشستگان و مسئولان کانون مازندران حضور داشتند، معاونت امور شعب و نمایندگی‌های شرکت آتیه سازان کشور به بیان عملکرد دو ماهه بیمه و نحوه خدمت‌رسانی به بازنشستگان عزیز پرداخت.

وی یادآور شد: بیمه آتیه سازان حافظ از ابتدا با ۹۰ مرکز قرارداد داشته و در پنجاه روز گذشته با بیش از سیصد مرکز درمانی انعقاد قرارداد شده و مقرر شده که حدود ۵۰ مرکز دیگر نیز افزایش پیدا کند تا عزیزان بازنشسته برای دریافت خدمت مشکلی نداشته باشند، همچنین اعلام گردید که نسخه‌ها به روز ثبت و پرداخت می‌شود. 

گفتنی است بیمه تکمیلی بازنشستگان فولاد تا پایان مردادماه امسال با شرکت بیمه دانا بوده که پس از پایان قرارداد، این صندوق قرارداد بیمه تکمیلی بازنشستگان خود را با شرکت آتیه سازان حافظ ادامه داده است. با این وجود طبق اعلام این صندوق، بازنشستگان می‌توانند کلیه اسناد و نسخ درمان خود را تا زمان قرارداد با بیمه دانا برای تسویه بیاورند.

این صندوق پیش از این اعلام کرده بود: با توجه به اتمام قرارداد درمان گروهی صندوق فولاد با بیمه دانا در تاریخ ۳۱ مردادماه ۱۴۰۳، چنانچه بازنشستگان صندوق، مدارک درمانی قبل از تاریخ اول شهریور ۱۴۰۳ در دست دارند نسبت به تحویل اسناد تا تاریخ ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ اقدام کنند. اکنون این تاریخ تا پایان مهرماه تمدید شده است.

در پایان این نشست، محمد ابراهیمی ضمن تشکر و قدردانی از حاضرین یادآور شدند مسئله درمان را پیگیری می‌کنیم. تمامی توان معاونت برای رفع آلام و رفاه بازنشستگان است و تا پایان مهرماه تمامی نسخ درمانی بیمه دانا پرداخت می‌شود و تسویه به صورت کامل صورت می‌پذیرد. 

در این جلسه، عالیشاه، رئیس امور بازنشستگی مازندران ضمن خوش آمدگویی به مدیران و مدعوین گزارش مبسوطی از عملکرد درمان امور مازندران ارائه نمود و هر یک از بازنشستگان نکته نظرات خویش را بیان نمودند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز