خبرگزاری کار ایران

در گفتگو با ایلنا مطرح شد؛

محجوب به تولید داخلی اهمیت می‌دهد

محجوب به تولید داخلی اهمیت می‌دهد
کد خبر : ۱۵۱۱۳۱۴

دبیر اجرایی خانه کارگر کرمان گفت: طی این سال‌ها و با اجرای سیاستهای اقتصادی فاصله‌ی بین غنی و فقیر بیشتر شد. آقای محجوب تنها کسی هستند که می‌توانند این فاصله را به کمترین میزان خود برساند و وضعیت معیشتی جامعه و کارگران را سروسامان بدهند. ایشان به تولید داخلی اهمیت می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباس کاربخش، دبیر اجرایی خانه کارگر کرمان، با حمایت از علیرضا محجوب برای تصدی پست وزارت کار گفت: آقای محجوب تمام خصوصیاتی که رئیس‌جمهور تا الان مطرح کرده‌اند را دارند. به علاوه اینکه قوانین کار و تأمین اجتماعی را به خوبی می‌شناسند و شناخت کافی در مورد مسائل کارگران دارند. 

وی ادامه داد: ایشان از ابتدا در جریان امور کارگران و در جریان تصویب قانون کار بوده‌‎اند و بیش از هر فردِ دیگری به حقوق کار آشنا هستند. در مورد اهمیت اجرای قوانین کار اطلاعات دقیق دارند. می‌دانند کدام قوانین با کدام بخشنامه‌ها از کار افتاده‌اند و می‌توانند برای بازگرداندن ضمانت اجرای قوانین اقدامات لازم را انجام دهند. 

دبیر اجرایی خانه کارگر کرمان بیان کرد: آقای محجوب انسان پاکدستی هستند و این از ویژگی‌های خوب ایشان است. تجربه‌ی ۴۰ ساله‌ی ایشان و تسلطشان در مسائل کارگران از نکات بسیار مثبتی است که باید به آن توجه شود. 

کاربخش بیان کرد: سابقه‌ی ایشان می‌تواند به آقای پزشکیان در ارتباط با اجرای سیاستهای اقتصادی در راستای حمایت از معیشت کارگران و بازنشستگان کمک کند. همچنین ایشان می‌توانند قوانینی را که سال‌ها مغفول مانده را به مرحله اجرا برسانند. 

وی بیان کرد: در دو دهه گذشته به کارگران ظلم بسیاری شده است و آن‌ها نتوانستند حق و حقوق خود را مطالبه کنند. چراکه اکثرِ مجریانی که در رأس امور قرار داشتند، ارتباطی با جامعه کارگری و تولید و صنعت نداشتند و تصمیاتی که می‌گرفتند و اقداماتی که انجام می‌دادند بیشتر به ضرر کارگران بود. 

کاربخش گفت: همچنین با اجرای سیاستهای اقتصادی فاصله‌ی بین غنی و فقیر بیشتر شد. آقای محجوب تنها کسی هستند که می‌توانند این فاصله را به کمترین میزان خود برساند و وضعیت معیشتی جامعه و کارگران را سروسامان بدهند. ایشان به تولید داخلی اهمیت می‌دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز