خبرگزاری کار ایران

درخواست کارگران ابنیه فنی تراورس برای دریافت مابقی حقوق

asdasd
کد خبر : ۱۴۸۰۰۰۲

کارگران ابنیه فنی تراورس از مدیریت شرکت درخواست کردند مابقی حقوق فروردین ماه کارگران را بپردازد.

یکی از کارگران نگهداری راه‌آهن تراورس در تماس با خبرنگار ایلنا گفت: بابت ۳۵ درصد از حقوق فروردین ماه سال جاری طلبکاریم و باتوجه به مخارج سنگین معیشتی از مدیریت می‌خواهیم قبل از پایان اردیبهشت، بدهی معوقه فروردین ماه کارگران را پرداخت کند.

به گفته وی؛ هم اکنون بیش از هفت هزار کارگر نگهداری در خطوط ریلی نواحی زاگرس، لرستان، کرج، اسلامشهر تهران و جنوب شرق زاهدان تحت مسئولیت شرکت تراورس مشغول کار هستند. کارگران همواره نگران تامین نیازهای خانواده‌های خود برای گذران هستند.

براساس گفته این کارگر؛ کارگران نگهداری از خطوط در حالی مطالبات مزدی‌شان را با تاخیر دریافت می‌کنند.

این کارگر با بیان اینکه دلیل کارفرما برای پرداخت به موقع عیدی و سایر مطالبات معوقه کمبود منابع مالی در راه‌آهن است، افزود: ما کارگران علارغم اینکه به دلیل دریافت نکردن به موقع برخی مزایای مناسبتی دچار مشکلات معیشتی هستیم اما خواسته‌مان قبل از پایان ماه، دریافت ۳۵درصد باقی مانده حقوق است.

وی در ادامه بر لزوم پرداخت مطالبات عرفی و مناسبتی تاکید کرد و گفت: مدیریت شرکت تراورس در حد توان پرداخت مزایای مناسبتی و عرفی سال جاری کارگران پیمانکاری را به بعد موکول نکند تا علاوه بر جلوگیری از انباشته نشدن این مطالبات، کارگران بتوانند از این طریق بخشی از اقلام و مایحتاج مورد نیاز را تامین کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز