خبرگزاری کار ایران

برگزاریِ سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۴۷

سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر، به مناسبت هفته کارگر بعد از ظهر امروز با حضور علیرضا محجوب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر، به مناسبت هفته کارگر بعد از ظهر امروز، پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، با حضور علیرضا محجوب، دبیر کل خانه کارگر، در خانه کارگر برگزارشد.

در ابتدای این نشست حق پرست، دبیر اجرایی خانه کارگر تهران، گفت: حضور افراد فعال و علاقه‌مند به رشته‌های مختلف هنری را در خانه کارگر ارج می‌نهیم و هفته‌ی کارگر را به شما تبریک می‌گوییم.

وی گفت: از شما می‌خواهیم در تجمع روز کارگر حضور داسته باشید. همچنین از شما می‌خواهیم  در دفاع از حقوق خود و  دستمزد کارگران  در برنامه‌هایی که برای شما در نظر گرفته می‌شود حضور فعال داشته باشید.

دبیر اجرایی خانه کارگر تهران گفت: با دستمزدی که برای کارگران تعیین شده و با توجه به شرایط اقتصادی احتمالا کارگران شرایط سختی در سال جاری خواهند داشت. کنترل تورم و گرانی از مهم‌ترین خواسته‌های ماست. امیدواریم شرایط اقتصادی کارگران بهتر شود.

حق‌پرست بیان کرد: نصف جمعیت کشور را جمعیت کارگری تشکیل می‌دهد و همانطور که رهبری فرمودند اگر رضایتمندیِ این گروه حاصل شود جامعه‌ی فعال و  رو به رشدی خواهیم داشت.  امیدواریم به این مراتب دست پیدا کنیم.

در ادامه‌ی برنامه عباسی، دبیر اجرایی سیزدهمین جشنواره فرهنگی هنری خانه کارگر، گفت: ما تمام آثار را بررسی کردیم، آثار خوبی بود و معتقدیم بهتر از این هم  می‌تواند باشد.

وی بیان کرد: ما هنرجویان بسیاری داریم و در رشته‌های مختلف آموزش‌هایی ترتیب داده‌ایم. هنرجویانی که آموزش می‌بینند می‌توانند با فروش تولیدات خود درآمد کسب کنند. 

عباسی گفت: امیدواریم در سالهای آینده این جشنواره کم‌نقض‌تر و بهتر برگزار شود و رشته‌های بیشتر با کیفیت بهتر به آموزشهای ما اضافه شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز