خبرگزاری کار ایران

در تماس با ایلنا مطرح شد؛

تنها درمانگاه تامین اجتماعی طبس جوابگوی بیمه‌شدگان نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۱۳۵۷۸

با افزایش جمعیت کارگری شهرستان طبس ضروری است که امکانات درمانی موجود نیز برای پاسخگویی به نیازهای درمانی بیمه‌شدگان گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، تعدادی از کارگران شاغل و بازنشسته طبس گفتند: تنها مرکز درمانی تامین اجتماعی در این شهرستان «پلی کلینیک تحصصی طبس» نام دارد که به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات درمانی متناسب با جمعیت عظیم کارگری این شهرستان، از ارائه خدمات مناسب ناتوان است.

یکی از کارگران با اشاره به اینکه شهرستان طبس پایتخت معادن کشور است که هزاران کارگر شاغل در آن تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند، گفت: محدودیت امکانات درمانی در این مرکز که سال ۹۶ شروع به کار کرده مشکلاتی را برای بیمه‌شدگان ایجاد کرده است.

این بیمه شده با اشاره به وضعیت نابسامان نوبت‌دهی در این مرکز درمانی گفت: با وجود تاخیر و انتظارهای طولانی در صف دریافت خدمات درمانی، صف‌های طویل نوبت پزشک و ازدهام جمعیت در این مراکز سبب می‌شود که بسیاری از بیمه‌شدگان از دریافت خدمات درمانی منصرف شوند.

او گفت: امکانات درمان ملکی تامین اجتماعی در شهرستان طبس به دلیل افزایش جمعیت کارگری از اهمیت ویژه‌ای برخور دار است چراکه کارگران بیمه شده شاغل در این معادن و خانواده‌هایشان در صورت نیاز به درمان، ناچارند فاصله ۲۷۰کیلومتری تا مرکز استان خراسان جنوبی را برای رسیدن بیمارستان مجهز دکتر رحیمی بیرجند طی کنند که همین مسافت طولانی در بسیاری از مواقع باعث وخیم‌تر شدن حال بیماران شده است.

وی در خاتمه تصریح کرد: درمانگاه طبس زیر نظر مدیریت بیمارستان تامین اجتماعی شهرستان فعال و فعالان کارگری این شهرستان برای افزایش خدمات دهی به دنبال استقلال کامل این درمانگاه است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز