خبرگزاری کار ایران

نساجی بروجرد نیازمند مدیری دلسوز و متعهد است/ کارگران خواهان انتخاب فردی همانند «شیرالی» هستند

نساجی بروجرد نیازمند مدیری دلسوز و متعهد است/ کارگران خواهان انتخاب فردی همانند «شیرالی» هستند
کد خبر : ۱۰۸۴۴۴۳

مهمترین نگرانی حال حاضر کارگران نساجی بروجرد، انتخاب فردی به عنوان مدیرعامل این واحد تولیدی است که مشابه مدیر سابق، دلسوز کارخانه و کارگران باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شماری از کارگران شاغل در نساجی بروجرد با ابراز تاسف از درگذشت مجتبی شیرالی (مدیرعامل کارخانجات نساجی بروجرد) که اخیرا بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد، گفتند: درخواست ما از هیات مدیره کارخانه این است که هرچه سریعتر فردی همانند آقای شیرالی را برای مدیرعاملی نساجی بروجرد انتخاب کنند که دلسور کارخانه و کارگران باشد.

یکی از کارگران با اشاره به اینکه کارگران به راحتی مطالبات و دغدغه‌های خود را با مدیریت سابق خود مطرح می‌کردند، افزود: هر چند زمان مدیریت آقای شیرالی در نساجی بروجرد بسیار کوتاه بود اما چنان تحولی در وضعیت کارخانه ایجاد کردند که رضایت کارگران جلب شد.

او گفت: آقای شیرالی مدیری دلسوز بود و در این چارچوب، برای بهبود وضعیت مادی و کرامت انسانی کارگران تلاش‌های بسیاری انجام داد هرچند که مدیریت ایشان بسیار کوتاه بود ولی این اطمینان وجود دارد که که ایشان می‌توانست با توجه به تجربه‌های خود بهتر از پیش عمل کند.

وی افزود: در حال حاضر نداشتن مدیر در کارخانه باعث شده یک نوع بی‌ثباتی را در کارخانه نساجی بروجرد شاهد باشیم که اگر این روند ادامه پیدا کند نگرانی کارگران برای امنیت شغلی و افزایش معوقات مزدی هر روز بیشتر می‌شود.

این کارگر با بیان اینکه نساجی بروجرد سالهاست در سایه حوادث مختلف دستخوش بحران‌های شدید مدیریتی، تولیدی و مهم‌تر از همه بحران بی‌پولی شده است، اظهار داشت: متاسفانه در طول چند سال گذشته که با مالک فعلی نساجی بروجرد همکاری داشته‌ایم، این شرکت به طور کامل به تعهدات خود در قبال کارگران عمل نکرده و درنتیجه کارگران با مشکلاتی روبرو شدند.

او با طرح این سوال که چرا دولت مسئولیت رسیدگی به مهمترین بخش نساجی کشور را که نبض اشتغال و اقتصاد محسوب می‌شود، به اشخاص خصوصی واگذار می‌کند، گفت: نساجی بروجرد حدود ۹۴۰ کارگر دارد که در طول همه این سال‌ها مخالف حضور کارفرمای بخش خصوصی بودند و مرتب دست به اعتراض صنفی می‌زدند.

او با بیان اینکه در حال حاضر یکسال است با فشار کارگران و برخی مسئولان این مجموعه دوباره راه‌اندازی شده و مطالبات کارگران به موقع پرداخت می‌شود، همچنین گفت: انتظار کارگران در شرایط فعلی و اگر قرار است طی چند روز آینده تصمیمی برای انتخاب مدیرعاملی آن اتخاذ شود، انتخاب مدیری لایق و دلسوز است که با کارگران تعامل داشته باشد.

این کارگر در خاتمه گفت: با حمایت بیشتر دولت از مجموعه نساجی بروجرد که در گذشته یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدی در استان لرستان بوده است و با انتخاب مدیران لایق، می‌توان تضمین امنیت شغلی کارگران فعلی و زمینه اشتغال هزاران نیروی جویای کار کشور را فراهم کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز