خبرگزاری کار ایران

در هفته دولت صورت می پذیرد:

افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری

افتتاح ۱۱ پروژه عمرانی در چهارمحال و بختیاری
کد خبر : ۱۹۷۱۰۵

اگر زیرساخت‌ها فراهم شود زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه استان نیز مهیا می‌شود.

، قاسم قاسمی در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات با اشاره به اینکه راه و شهرسازی مهم‌ترین دستگاه در توسعه استان است، اظهارداشت: اگر زیرساخت‌ها فراهم شود زمینه سرمایه‌گذاری و توسعه استان نیز مهیا می‌شود.

وی افزود: کل پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل ۳۲۲ پروژه می‌باشد که با اعتباری بالغ بر ۴۹۱ میلیارد تومان(از محل اعتبارات ملی - استانی) در حال انجام است.

سرپرست ادره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به وجود ۹۹ پروژه اجرایی در حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها گفت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۲۸۵۰ میلیارد ریال در حال اجراست.

قاسمی عنوان کرد: احداثباند دوم شهرکرد – بروجن لردگان یکی از مهم‌ترین پروژه‌ها بوده که ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و از سال ۸۷ در حال است.

وی افزود: احداثباند دوم باغبهادران – رخ – شهرکرد که عملیات اجرایی آن از سال ۸۷ آغاز شده و با پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصد در حال انجام است از دیگر پروژه‌های در دست اجرای این اداره کل است.

قاسمی ادامه داد: افتتاح فرهنگسرای شهرکرد، سالن ورزشی شهر گوجان، بهره برداری از دو هزار و نوزده واحد مسکن مهر، سالن ستاد بحران شهر فرادنبه و افتتاح ساختمان دیوان محاسبات از دیگر طرح‌های آماده بهره برداری در هفته دولت است.

سرپرست ادره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری احداثراه اصلی فارسان – دشتک، احداثمحور اردل – دوپلان(گرمیزه)، احداثباند دوم شهرکرد – بن – داران، احداثباند دوم شهرکرد - فارسان – چلگرد، احداثباند دوم سفید دشت – زرین شهر از دیگر پروژه‌های در دست اجرای حوزه مدیریت ساخت و توسعه راه‌ها در استان اعلام کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز