خبرگزاری کار ایران

در چهارمحال و بختیاری:

بیش از یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود

بیش از یک هزار برنامه در هفته دفاع مقدس برگزار می شود
کد خبر : ۱۵۳۰۴۸۵

فرمانده سپاه قمر بنی‌هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با چهل‌ و چهارمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته، یک‌هزار و ۲۰۰ برنامه در استان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار علی‌محمد اکبری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران استان اظهارداشت: یاد و خاطره ۲ هزار و ۵۰۰ شهید انقلاب، دفاع مقدس، شهدای عرصه سلامت، مدافعان امنیت ،مدافع حرم استان، سردار دل‌ها و شهدای خدمت را گرامی میداریم و از روز چهارشنبه هفته دفاع مقدس را با شعار در راه فتح قله ایم در استان آغاز می کنیم.

وی با اشاره به اینکه همزمان با ۳۱ شهریورماه نمایش اقتدار نیروهای مسلح با رژه نیروهای نظامی و انتظامی در مرکز استان برگزار می‌شود افزود: برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری در قالب ۱۰۰ عنوان در رده‌های سپاه، بسیج نواحی شهرستان‌ها و اقشار برگزار می‌شود.

سردار اکبری بیان کرد: دیدار و تکریم خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان، برپایی نمایشگاه‌های تجهیزات نظامی، کتاب و عرضه محصولات فرهنگی، برگزاری شب شعر دفاع مقدس، آیین مهمانی لاله‌ها و اعزام راویان به مدارس و مساجد، دانشگاه‌ها و ادارات برای روایت حماسه‌های دفاع مقدس از برنامه‌های بزرگداشت این هفته در استان است.

وی ادامه داد: تبیین مکتب سردار دلها، نشست‌ها و محافل قرآنی و برپایی مراسم دعاخوانی و زیارت‌خوانی به یاد شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت، معرفی شهدای شاخص استان و اقشار بسیج، برنامه‌های فرهنگی ورزشی و کوهپیمایی و پیاده‌روی‌های خانوادگی، نشست‌های بصیرتی و برپایی میزهای خدمت برای ارائه خدمات به عموم بسیجیان و آحاد مردم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، بازسازی عملیات‌های دفاع مقدس، تقدیر از جوانان و نخبگان استانی در عرصه‌های مختلف فرهنگی، علمی، نظامی، کارآفرینی و تولید و پخش برنامه‌های ویژه رادیو تلویزیونی با موضوع هفته دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های بزرگداشت این هفته است.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری خاطر نشان کرد: بزرگداشت ۲ شهید شاخص کشوری از چهارمحال و بختیاری شهید "ظفر خالدی" کم سن‌ترین شهید دانش‌آموزی و شهید "الیاس ارجمند" شهید شاخص قشر عشایری در ۵۶۶ آموزشگاه استان زنگ ظفر همزمان با هفته دفاع مقدس نواخته می‌شود و سیره این شهید تبیین می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز