خبرگزاری کار ایران

آب پایدار 20 شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری تأمین شد

آب پایدار 20 شهرک صنعتی در چهارمحال و بختیاری تأمین شد
کد خبر : ۱۳۵۳۵۶۳

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری گفت: در استان 23 شهرک صنعتی وجود دارد که آب پایدار 20واحد تامین شد.

 حمیدرضا غفاری در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: شهرک های صنعتی شهرکرد، سامان، وردنجان، فرخشهر، سفیددشت و بلداجی با کمبود آب مواجه است و در حال حاضر در6 شهرک صنعتی آبرسانی به صورت سیار انجام می شود .

وی با اشاره به اینکه آب پایدار 20شهرک صنعتی استان از طریق چاه ها و خطوط انتقال تامین شده است افزود: اب رسانی به 3 شهرک  صنعتی یان چشمه، وحدت کیار و دشت زرین در دستور کار قراردارند.

غفاری از اجرای 104 طرح عمرانی در 23 شهرک صنعتی با اعتباری بالغ بر سه هزار و 600 میلیارد ریال خبردادو گفت: این پروژه ها از سال گذشته آغاز شده و تاکنون 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 39 هزار و 838 میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی استان انجام شده است خاطر نشان کرد: 490 هکتار از اراضی صنعتی استان را پوشش داده و زمینه اشتغال 17 هزار و 812 نفر را فراهم شد.

سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری برگزاری206 دوره آموزشی، برگزاری 9 تور صنعتی، انعقاد 12 قرارداد همکاری با واحدهای صنعتی، حمایت از 6 ایده برتر استارت آپ، 4 ایده برتر را از  اقدامات مهم در سال گذشته عنوان نمود.

غفاری گفت:  یک‌هزار و 803 طرح صنعتی در 21 شهرک و ناحیه صنعتی استان در دست اجراست که از این تعداد 450 قرارداد در مرحله تخصیص زمین، 262 قرارداد در مرحله دیوارکشی، 267 قرارداد در مرحله اسکلت‌بندی، 510 قرارداد در حال تکمیل اسکلت، 192 قرارداد در دست تکمیل سالن‌های تولید و ساختمان‌های جنبی و 122 قرارداد در مرحله تجهیز و نصب ماشین‌آلات قرار دارد.

وی در پایان احداث ناحیه صنعتی فرش، ایجاد پست‌های برق، اختصاص ۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌ها، اختصاص ۸۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه‌های تصفیه‌خانه فاضلاب، ایجاد ۶ شهرک صنعتی جدید در شهرهای بروجن، لردگان، فرخشهر،فارسان و سامان و سند توسعه شهرستان کوهرنگ  را از جمله سفر ریاست جمهوری عنوان نمود.

به گزارش ایلنا در سال گذشته ۳۱ واحد صنعتی راکد فعال‌سازی و به چرخه تولید بازگشتند و یک‌هزار و ۱۰۹ طرح صنعتی نیز موفق به دریافت پروانه بهره‌برداری شدند.

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز