خبرگزاری کار ایران

چرا رئیس اتحادیه پوشاک پاسخگوی کسی نیست؟

چرا رئیس اتحادیه پوشاک پاسخگوی کسی نیست؟
کد خبر : ۱۵۳۷۰۸۶

چرا اتحادیه پوشاک به عنوان یکی از بزرگ‌ترین اتحادیه‌های کشور گوش شنوایی برای شنیدن دغدغه های اعضای خود هم ندارد؟

ایلنا؛ اتحادیه پوشاک، اتحادیه‌ای با ۲۰ هزار عضو است و یکی از بزرگترین اتحادیه‌های کشور محسوب می‌شود اما به نظر می‌رسد آنطور که باید و شاید پیگیر مشکلات تولیدکنندگان این صنف نیست.

اتحادیه‌ای که تنها دریافت حق عضویت را مهمترین وظیفه خود می‌داند و اهمیتی به نارضایتی اعضای خود نمی‌دهد.

گریه تولیدکنندگان پوشاک درآمد

این روزها تولیدکنندگان پوشاک با مشکلات متعددی روبرو هستند از چالش‌ها در بخش واردات گرفته تا قطعی برق و تعطیلی واحدهای اقتصادی که مانند هر صنف دیگری انتظار حمایت اتحادیه خود را دارند تا با اتاق بازرگانی، نمایندگان مجلس و هر نهاد و مسئولی که می‌تواند مشکلاتشان را حل کند در ارتباط باشند و مشکلات‌شان را پیگیری کنند.

وقتی که منابع مالی مهم‌تر از دغدغه‌های کارگران می‌شود

تا زمانی که اتحادیه‌ای با این تعداد عضو تنها به فکر انجام امور بی‌دردسر و پر درآمدی نظیر اخذ حق عضویت و صدور مجوز است، دیگر گوش شنوائی برای تولیدکنندگان ندارد. اما سوال اینجاست که آیا تنها کسب درآمد برای ریاست این اتحادیه مهم است؟

به گفته تولیدکنندگان و خبرنگار خبرگزاری ایلنا این روزها رئیس اتحادیه پوشاک پاسخگوی سوالات هیچکس نیست و برخلاف تلاشهای چند ماهه خبرنگار این خبرگزاری برقراری ارتباط با رئیس اتحادیه پوشاک بسیار سخت شده است.

این در حالی است که مهم‌ترین وظیفه هر اتحادیه‌ پاسخگویی به خبرنگاران و اعضای خود آنهاست و به طور معمول اتحادیه‌ها باید به مسائلی نظیر کمک به دریافت تسهیلات بانکی برای به روزرسانی دستگاه‌های مورد نیازشان بپردازند.

بر اساس منشور سازمانی اتحادیه‌ها موظفند تا به اعضای خود کمک کنند، در غیر اینصورت چه لزومی به حضور اتحادیه‌ها در بازار است و چرا باید تولیدکنندگان و کارآفرینان با مشقت فراوان به دنبال حل مشکلات خود باشند؟

 

انتهای پیام/
مرجان شرف
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز