خبرگزاری کار ایران

خشن مثل چلسی/ تیم جوان مارسکا نیاز به تجربه دارد

خشن مثل چلسی/ تیم جوان مارسکا نیاز به تجربه دارد
کد خبر : ۱۵۴۰۷۲۲

تیم فوتبال چلسی در این فصل در صدر جدول بیشترین کارت زرد های دریافت شده در طول بازی قرار گرفته اند که نشان می‌دهد جوانی تیم چلسی باعث شده نتوانند بازی را در مقاطع حساس کنترل بکنند.

به گزارش ایلنا، چلسی بعد از هفت بازی لیگ برتر در صدر جدول کارت‌های زرد است و بازی پرتنش این هفته برابر ناتینگهام فارست این سؤال را به وجود آورد که آیا چلسی با انضباط مشکل دارد؟

چلسی در بازی این هفته شش کارت زرد گرفت و با جریمه خودکار 50 هزار پوندی مواجه می‌شود که البته از نظر انزو مارسکا اهمیت چندانی ندارد. اتحادیه فوتبال همچنین منتظر گزارش داور درباره برخورد نیکلاس جکسون مهاجم چلسی با موراتو، مدافع فارست است ضمن اینکه دو تیم به خاطر ناتوانی در کنترل رفتار بازیکنان خود در جریان بازی مؤاخذه خواهند شد. کول پالمر که یک کارت زرد داشت، در رفتاری عاقلانه تماشاگر درگیری بازیکنان دو تیم بود که مورد توجه شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.

ماه گذشته بازی چلسی با بورنموث 14 کارت زرد داشت که در لیگ برتر یک رکورد محسوب می‌شود و هشت تا از اخطارها به چلسی رسید.

چلسی با 27 اخطار در این فصل رکورددار است ضمن اینکه وسلی فوفانا و مارک کوکوریا نخستین بازیکنانی هستند که در این فصل پنج کارته شده و بازی 29 مهر مقابل لیورپول را از دست می‌دهند. آبی‌ها فصل قبل هم با 105 کارت زرد بالاتر از همه بودند و حتی رکورد فصل 2012-2011 لیدزیونایتد را شکستند که 101 کارت گرفته بودند.

آبی‌ها فصل قبل برای اینکه نتوانستند با قوانین جدید لیگ برتر در برابر اعتراض منطبق شوند، بارها مجازات شدند. جکسون 10 کارت زرد گرفت اما فقط یکی به خاطر خطا بود و بقیه به خاطر اعتراض، تعلل در برابر ضربات شروع مجدد و ورود به زمین مسابقه در زمان نیمکت‌نشینی بود. دیگران هم مشکل مشابهی داشتند، کاپیتان ریس جیمز دو بار اخراج شد با آنکه تنها 421 دقیقه بازی کرد.

ناپختگی تیم هم می‌تواند دلیل دیگری باشد، با رفتن تیاگو سیلوا در تابستان میانگین سنی تیم به 4/23 سال رسید. همچنین چلسی کوتاه‌ترین میانگین قد را در لیگ دارد، کمی بیشتر از 172 سانتیمتر که پوچتینو هم در دوران مربیگری‌اش در این تیم از این بابت گله داشت. این شاید منجر شود به اینکه بازیکنان از راه‌های دیگر برای نشان دادن قدرت فیزیکی خود بهره‌مند شوند.

علاوه بر اینها، در زمان پوچتینو و مارسکا، چلسی فوتبالی مالکانه مبتنی بر پرسینگ بازی می‌کند. این پرسینگ در مرحله انتقال می‌تواند به اخطار بینجامد ضمن اینکه تیم‌هایی که از این روش استفاده می‌کنند برای متوقف کردن ضدحملات دست به خطای فنی می‌زنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز