خبرگزاری کار ایران

بارقه امید در چلسی

چالش سخت با مصدومان پرشمار در اردوگاه آبی

چالش سخت با مصدومان پرشمار در اردوگاه آبی
کد خبر : ۱۵۳۵۰۲۳

تیم فوتبال چلسی که چند هفته ای میشه نتایج امیدوار کننده ای با سرمربی خود گرفته است بنظر می‌رسد جدول فشرده مسابقات به علاوه مصدومیت های بازیکنان چلسی کار را برای آبی های لندن سخت کرده است.

به گزارش ایلنا، چلسی فرم امیدوارکننده‌ای به دست آورده و چهار بازی در لیگ برتر نباخته، این هفته هم برد مقتدرانه‌ای در زمین وستهام داشت. اما برنامه شلوغی پیش‌رو است و باید در رقابت‌های مختلف به میدان برود که انزو مارسکا باید تیم را به دقت رصد کند.

مصدومیت‌ها همچنان روی تیم تأثیر دارد و بازیکنان کلیدی بازی‌ها را از دست می‌دهند. چلسی دیشب در دور سوم جام اتحادیه با تیم صدرنشین لیگ دسته چهار، بارو، بازی داشت بعد از آن هم دو بازی سخت خانگی در لیگ برتر و لیگ کنفرانس اروپا مقابل برایتون و خنت دارد. سپس با فاصله کمی با ناتینگهام فارست، لیورپول، پاناتینایکوس و نیوکاسل دیدار می‌کنند و مصدومیت‌ها می‌تواند روی روند خوب تیم اثر بگذارد.

جای خالی مالو گاستو در این برنامه شلوغ احساس می‌شود. مدافع راست فرانسوی در جریان برد برابر کریستال پالاس مصدوم شد و پیروزی برابر بورنموث و وستهام را از دست داد؛ مربی ایتالیایی درباره زمان بازگشت او چیزی نگفته است.

رومئو لاویا بعد از انتقال 53 میلیون پوندی از ساوتهمپتون شروع سختی در چلسی داشته، این مدافع بلژیکی بعد از دو بازی دچار مصدومیت همسترینگ شد و قرار بود به بازی بورنموث برسد اما این اتفاق نیفتاد. بازگشت این بازیکن 19 ساله خبر خوبی برای مارسکا است که چندان دور نخواهد بود.

اما نبود کاپیتان چلسی، ریس جیمز نگران‌کننده است. او در بازی پیش‌فصل مقابل رئال مادرید به مصدومیت همسترینگ دچار شد و هنوز در این فصل بازی نکرده. رسانه‌ها از زمان بازگشت او خبر داده بودند اما مارسکا نمی‌خواهد روی سلامتش ریسک کند و عجله‌ای برای استفاده از جیمز ندارد که سابقه مصدومیت زیادی دارد و هواداران را نگران کرده. نبود او به همراه گاستو، دفاع راست را به مشکل انداخته و آبی‌ها باید به دقت در بازی‌های پیش‌رو مراقب این سمت باشند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز