خبرگزاری کار ایران

شکست به موقع

باخت در دلامادونینا اینتر را از خواب غفلت بیدار کرد

باخت در دلامادونینا اینتر را از خواب غفلت بیدار کرد
کد خبر : ۱۵۳۴۷۴۵

تیم فوتبال اینتر که در بازی مقابل رقیب سنتی در خانه شکست تلخی را تجربه کرد، بنظر می‌رسد این باخت چندان هم به ضرر آبی های شهر میلان نشد بلکه می‌تواند تلنگر خوبی برای آن ها باشد.

به گزارش ایلنا، باخت به میلان می‌تواند برای اینتر عالی باشد اگر اعتماد به نفس کاذب شکل گرفته در تیم را از بین ببرد. اینتر تا قبل از دربی یکشنبه شب در سن‌سیرو برچسب مدعی بزرگ را داشت. نه فقط به خاطر اینکه شش دربی قبلی مقابل میلان در رقابت‌های مختلف را برده بود، بلکه به خاطر اینکه دو تیم شروع بسیار متفاوتی در لیگ قهرمانان این فصل داشتند؛

میلان به شکست تحقیرآمیز 3 بر یک در خانه مقابل لیورپول تن داده بود اما اینتر در زمین منچسترسیتی، بهترین تیم حال حاضر اروپا، به تساوی بدون گل رسیده بود. نباختن برابر تیم ترسناک پپ گواردیولا خود پیروزی بود، علاوه بر آنکه اینتر با تمام وجود یک بازی فوق‌العاده برابر سیتی به نمایش گذاشت.

باخت میلان اما نشان می‌داد راهی سخت و طولانی با پائولو فونسکا پیش روی تیم است. اما همین بازی سخت الهام بخش روسونری شد و نمایش میلان در دربی با بازی مقابل لیورپول از زمین تا آسمان فاصله داشت. برای اینتر هم می‌توان این را گفت اما به عکس. اینتر که مقابل سیتی منسجم، فشرده و سازمان‌یافته بازی کرده بود، برابر میلان کم‌انرژی بود و فضای زیادی بین خطوط به میلان داد. گفتنش آسان نیست اما واقعیت این است که اینتر کمی مغرور شده بود. بازی در زمین سیتی، اینتر را به عنوان یکی از قوی‌ترین تیم‌های اروپا جا انداخته بود و شاید این منجر شد به اینکه تیم شاید ناخودآگاه فکر کند که نیازی به اثبات توانایی‌هایش برابر میلان ندارد.

روسونری به خوبی اینتر را مجازات کرد، برد 2 بر یک به درستی برتری میهمان و شایستگی‌اش برای پیروزی را بازتاب نمی‌دهد اما می‌تواند درس خوبی برای میزبان باشد. نراتزوری به خوبی متوجه شده برابر هر حریفی که روی کاغذ آسان‌تر است، باید تمام تلاشش را بکند و به دنبال نتیجه باشد.

 

بدترین شروع اینزاگی

اینترمیلان از پنج بازی ابتدایی خود در این فصل هشت امتیاز گرفته و این بدترین شروع در چهار سال کار با سیمونه اینزاگی است، برای همین مدیران باشگاه و جوزپه ماروتا مدیر عامل تیم جلسات تمرین را زیر نظر دارند و با اینزاگی هم دیدار کرده‌اند تا شرایط را بررسی کنند. مقامات نراتزوری عادت دارند قبل و بعد از بازی‌ها با مربی دیدار کنند و اگرچه اینتر شرایط بحرانی ندارد اما برخی انتقادها به اینزاگی وارد است از جمله اینکه برخی بازیکنان از آمادگی کامل برخوردار نیستند و استفاده مربی از سیستم چرخشی و آوردن بازیکنان جایگزین موفق نبوده.

گاتزتا در ادامه گزارش خود از اطمینان اینزاگی به موفقیت در این فصل اشاره کرده و اینکه تیم می‌تواند در بازی‌های پیش‌رو که از شنبه با دیدار در زمین اودینزه شروع می‌شود، امتیازات از دست رفته را جبران کند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز