خبرگزاری کار ایران

آینده مبهم محمد صلاح

آیا فرعون لیورپولی ها پس از سال ها تنها قدم خواهد زد؟

آیا فرعون لیورپولی ها پس از سال ها تنها قدم خواهد زد؟
کد خبر : ۱۵۲۸۳۶۸

محمد صلاح بازیکن مصری محبوب لیورپولی ها که یکی از بهترین گلزنان تاریخ این باشگاه به حساب می‌آید بنظر می‌رسد همچنان وضعیت او برای تمدید قرار داد نا مشخص است و خبر ها حکایت از آن دارد که مدیران لیورپول تمایلی برای تمدید قرار داد با این بازیکن ندارند.

به گزارش ایلنا، اگر محمد صلاح با امضای قرارداد جدید موافقت نکند، لیورپول به دنبال جذب هافبک تهاجمی کریستال پالاس به عنوان جانشین او خواهد رفت. لیورپول تابستان آرامی را در نقل و انتقالات سپری کرد، اما بعید است که پنجره تابستانی آینده را نیز با همین روند ادامه دهد. قرمزها قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات با فدریکو کیه‌زا و جورجی مامارداشویلی به توافق رسیدند.

سؤالی که تا تابستان آینده به آن پاسخ داده خواهد شد، این است که آیا محمد صلاح در لیورپول می‌ماند؟ قرارداد فوق‌ستاره مصری در پایان این فصل تمام می‌شود. صلاح اخیراً در مصاحبه‌ای با اسکای اسپورت اظهار داشت که لیورپول هنوز مذاکرات جدی برای قرارداد جدید را با او انجام نداده است.

اکثریت قریب به اتفاق هواداران لیورپول از باشگاه و صلاح می‌خواهند که در هفته‌ها و ماه‌های آینده سر تمدید قرارداد به توافق برسند. با این حال، اگر این اتفاق نیفتد، قرمزها به برنامه‌ای برای جایگزینی یکی از بهترین گلزنان باشگاه نیاز دارند. آیا ابرچی ازه می‌تواند بازیکنی باشد که لیورپول به دنبال آن برای جایگزینی محمد صلاح برود؟ اگر صلاح در آنفیلد نماند، احتمالاً لیورپول فرصت جذب بازیساز همه‌کاره کریستال پالاس را از دست نخواهد داد و حاضر به پرداخت مبلغ ۶۸میلیون پوند برای بند فسخ قرارداد او خواهد شد.

باید دید آیا محمد صلاح که تا اینجای کار عملکرد بسیار خوبی در لیگ داشته است قرار است بعد از سال ها حضور در تیم لیورپول تنها قدم بزند یا اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز