خبرگزاری کار ایران

بررسی صلاحیت افراد برعهده ما نیست؛

علیپور: انتقال کیک‌بوکسینگ واکو و ساواته منوط به نامه وزارت‌ورزش است

علیپور: انتقال کیک‌بوکسینگ واکو و ساواته منوط به نامه وزارت‌ورزش است
کد خبر : ۲۴۰۱۱۹

تیم راگبی هم سوم اسفندماه در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهد کرد که امیدواریم ملی‌پوشان شایسته کشورمان در نهایت بتوانند مجوز حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کنند.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی گفت: انتقال هر رشته ورزشی به این فدراسیون، منوط به ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیک بوکسینگ واکو و ساواته(بوکس فرانسوی)، دو رشته تحت پوشش فدراسیون ورزش‌های رزمی هستند که تحت عنوان انجمن فعالیت می‌کنند، اما این دو رشته رزمی مدال‌آور، در این سال‌ها با کم توجهی دست اندرکاران این فدراسیون روبرو بوده‌اند. از این رو، مسئولان این دو انجمن در تلاشند که این دو ورزش رزمی تحت نظارت فدراسیون انجمن های ورزشی قرار بگیرند.

محمد علیپور در گفتگو با خبرنگار ایلنا، در این باره اظهار داشت: هر رشته ورزشی بخواهد زیر نظر فدراسیون ما قرار بگیرد، این کار با تصمیم وزارت ورزش و همچنین ابلاغیه این وزارتخانه انجام می شود که ما نیز در این صورت از ورود آنها استقبال می کنیم. چرا که آنها رشته هایی مدال آور هستند.

وی افزود: من نیز خبرهایی در این مورد شنیده‌ام. با این حال، هنوز هیچ نامه‌ای مبنی بر ادامه فعالیت کیک بوکسینگ واکو و ساواته در فدراسیون انجمن‌های ورزشی به دست ما نرسیده است.

رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی همچنین در مورد این که گفته می‌شود صلاحیت سرپرست انجمن موی تای هنوز تایید نشده و به همین جهت، احتمال تغییر و تحولات در راس این انجمن وجود دارد، خاطر نشان کرد: اولا اینکه بررسی صلاحیت افراد در حیطه اختیارات ما نیست. ثانیا، در این باره هم چیزی به ما ابلاغ نشده است.

علیپور در ادامه، به برنامه های آتی فدراسیون انجمن های ورزشی اشاره کرد و گفت: ما چند برنامه مهم برون مرزی در پیش داریم. هفته آینده تیم چتربازی کشورمان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا راهی عربستان می‌شود. این رقابت‌ها برای ما بسیار مهم است. چراکه رشته چتربازی و سقوط آزاد در دوره بعدی بازی‌های ساحلی آسیا در سال ۲۰۱۸ حضور خواهد داشت.

عضو هیات اجرایی کمیته ملی المپیک در پایان یادآور شد: تیم راگبی هم سوم اسفندماه در مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک شرکت خواهد کرد که امیدواریم ملی‌پوشان شایسته کشورمان در نهایت بتوانند مجوز حضور در المپیک ۲۰۱۶ برزیل را کسب کنند. بر این اساس، اردوهای این تیم از هفته آینده آغاز می‌شود. همچنین بیس‌بال نیز رقابت‌های غرب آسیا را در پیش دارد که به میزبانی پاکستان برگزار خواهد شد. ضمن اینکه از امروز - - ۱ نیز مسابقات ساحلی راگبی با حضور ۸ تیم در جزیره کیش آغاز می شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز