خبرگزاری کار ایران

برای‌حضور در جام باشگاه‌های آسیا؛

تیم سرکل‌کبدی شهرداری‌تبریز به پاکستان سفر کرد

کد خبر : ۲۰۴۰۷۵

این رقابت ها با حضور ۱۲ تیم از کشورهای مختلف آسیایی برگزار خواهد شد که تیم شهرداری تبریز به عنوان یکی تیم های مدعی در این مسابقات حضور خواهد یافت.

تیم شهرداری تبریز قهرمان لیگ‌برتر سرکل کبدی ایران به منظور شرکت در جام باشگاه‌های آسیا به اسلام‌آباد پاکستان سفر کرد.

به گزارش ایلنا، تیم سرکل کبدی شهرداری‌تبریز به عنوان قهرمان لیگ برتر سرکل کبدی ایران روز پنج شنبه ۲۰ شهریور ماه تهران را به مقصد اسلام آباد پاکستان محل برگزاری رقابت های جام باشگاههای آسیا ترک کرد.

این رقابت‌ها با حضور ۱۲ تیم از کشورهای مختلف آسیایی برگزار خواهد شد که تیم شهرداری‌تبریز به عنوان یکی تیم‌های مدعی در این مسابقات حضور خواهد یافت. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مراسم قرعه‌کشی عصر فردا جمعه ۲۱ شهریورماه برگزار می شود تا حریفان خود را شناسایی کند. در دوره گذشته این رقابت‌ها که در کشور امارات شهر دوبی برگزار شد تیم فولاد مهر سهند آذربایجان‌شرقی به مقام سوم باشگاه‌های آسیا دست یافته بود.

اسامی بازیکنان و کادر فنی اعزامی بدین شرح می باشد:
بهرام اسماعیل‌زاده، عسگر عازمی، بهنام خبازی، امیر انگوتی، امیر دهقانی، واحد علیزاده، رامین حیدری، حامد حسین زاده، هادی همتی، پیمان اسکندریان، حمید زیرکی، احد متینی و سینا فروهر، مجید بهرامی(سرمربی)

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز