خبرگزاری کار ایران

در پاسخ به یزدانی خرم؛

امیرحسینی: بازیچه دست مهرعلیزاده شده اید!

امیرحسینی: بازیچه دست مهرعلیزاده شده اید!
کد خبر : ۱۸۰۰۹۵

دبیرکل فدراسیون بین المللی ورزش های زوخانه ای در نامه ای خطاب به محمدرضا یزدانی خرم با ابراز شگفتی و تاسف از رفتار خارج از دایره اخلاق وی، گفت: یزدانی خرم بازیچه دست مهرعلیزاده شده است.

دبیر کل فدراسیون بین المللی ورزش های زورخانه ای در نامه ای به یزدانی خرم وی را بازیچه دست مهرعلیزاده قلمداد کرد.

به گزارش ایلنا، سید امیر حسینی در نامه ای خطاب به محمدرضا یزدانی خرم با ابراز شگفتی و تاسف از رفتار خارج از دایره اخلاق وی، به استناد اساسنامه IZSF جلسه تشکیل شده در تاجیکستان و تصمیمات آن را فاقد وجاهت قانونی دانست.

دبیرکل IZSF در نامه اش تاکید کرده است: براساس ماده ۲۰ بند(F) اساسنامه IZSF برای اتخاذ تصمیم ها حضور سه پنجم اعضاء هیئت اجرائی در جلسات ضروری است.(یعنی حضور حداقل ۱۱ نفر از ۱۸ نفر عضو هیئت اجرایی) درحالی که تنها ۳ نفر از اعضای ایرانی(رییس، رییس کمیته فنی، عضو خانم)، یک نفر میزبان(نایب رییس) و رییس کنفدراسیون آفریقا یعنی مجموعا پنج نفر از ۱۸ نفر عضو هیئت اجرایی در این جلسه حضور داشته اند.

سیدامیر حسینی دبیرکل IZSF در این نامه با برشماری کارشکنی های صورت گرفته برای نرفتن اش به جلسه هیات اجرایی در تاجیکستان و ضبط گذرنامه اش در آن فدراسیون، خبر از دریافت مبلغ ۵۰۰ دلار به حاضرین در جلسه داد.

متن نامه دبیرکل IZSF خطاب به محمدرضا یزدانی خرم چنین است.

جناب آقای یزدانی خرم
با سلام
احتراما حتما به خوبی می دانید رفتارهای در چارچوب قانون کندتر از رفتارهای خارج از قانون و ضد قانون است با این حال در پاسخ به نامه شماره ۹۲/۱۱۰ / ف مورخ ۱۷ / ۳ / ۹۳ بدین وسیله مراتب تاسف خود را اعلام می دارم. البته پیش از این نامه تعجب کرده بودم چرا حاج محمدرضا یزدانی خرم با آن گرایشات اصولگرایانه در دام محسن مهرعلیزاده با سوابق مبهم سیاسی افتاده است. چرا حاج محمدرضا یزدانی خرم چیزی را قبول کرد که هیچ کدام از چهره های شاخص ورزش نظیر بهرام افشارزاده و بسیاری دیگر آن را نپذیرفته بودند. جای تعجب دارد از مدیری با سوابق ارزشمند جنابعالی که بازیچه دست مهرعلیزاده ای شود که اشتباهات فاحش اش در ورزش هنوز گریبانگیر فدراسیون های ورزشی است.

همچنین متاسف شدم چرا که انتظار داشتم متوجه بار حقوقی مطالبتان باشید و از نادیده گرفتن حقوق قانونی، شرعی و عرفی اینجانب بیم داشته باشید؛ حال این سئوال برایم مطرح است که حاج محمدرضا آقای یزدانی خرم باید از چه چیزی بیم داشته باشد.
برای آگاهی از اتفاقاتی که احتمالا فراموش کرده اید موارد زیر بیان می شود که امام صادق علیه السلام فرمود: إِنَّ مِمّا أَعانَ اللّه(بِهِ) عَلَى الکَذّابینَ النِّسیانَ؛ از جمله کمک هاى خداوند بر ضد دروغگویان فراموشى است.
• ارسال نامه تعلیق دبیرکل منتخب مجمع IZSF به اعضا هیچ وجاهت قانونی ندارد و علاوه بر آن مشمول کیفر نیز می باشد. چراکه آقای مهرعلیزاده بدون درنظرگرفتن حرمت دبیر کل و جایگاه دبیرکلی و همچنین با بی توجهی به اعتبار مجمع عمومی و رای اعضای محترم اقدامی غیرقانونی انجام داده است که پیگیری قضایی آن برایم محفوظ است.
• شما هم اکنون هیچ وجاهت قانونی برای تصدی عنوان جانشینی دبیر کل ندارید چرا که جلسه ای که تحت عنوان هیئت اجرایی در تاجیکستان برگزار شد به دلایل ذیل غیرقانونی و مصوبات آن فاقد اعتبار می باشد:
• دروغ پردازی و وانمود نمودن عدم حضور دبیرکل با میل و اراده شخص خودشان در حالی که پاسپورت اینجانب در فدراسیون ضبط شده بود.
• براساس ماده ۲۰ بند(F) اساسنامه IZSF برای اتخاذ تصمیم ها حضور سه پنجم اعضاء هیئت اجرائی در جلسات ضروری است.(یعنی حضور حداقل ۱۱ نفر از ۱۸ نفر عضو هیئت اجرایی) درحالی که تنها ۳ نفر از اعضای ایرانی(رییس، رییس کمیته فنی، عضو خانم)، یک نفر میزبان(نایب رییس) و رییس کنفدراسیون آفریقا یعنی مجموعا پنج نفر از ۱۸ نفر عضو هیئت اجرایی در این جلسه حضور داشته اند.

• براساس ماده ۱۱ اساسنامه IZSF ” اعضاء هیأت اجرایی فدراسیون حق یک رای در مجمع دارند. این رای قابل واگذاری نمی باشد. و تنها هر فدراسیون ملی که در مجمع عمومی شرکت نمی کند می تواند حق Proxy به فدراسیون ملی دیگر یا یکی از اعضای هیئت اجرایی بدهد. ” بنابراین اعضای هیئت اجرایی اجازه واگذاری شرکت در جلسه و حق رای به دیگری را نداشته و باید شخصا در جلسه حضور یابند.
درحالی که در روز جلسه و پس از تلفن به اعضای غایب و تحت فشار گذاشتن ایشان برگه هایی تحت عنوان وکالت از برخی اعضا مانند رییس کنفدراسیون آسیا، رییس کنفدراسیون استرالیا، رییس کنفدراسیون اروپا، و عضو عادی هیئت اجرایی دریافت شده. البته بعد از تماس تلفنی اینجانب با رییس کنفدراسیون آسیا و رییس کنفدراسیون استرالیا، ایشان اظهار داشتند به هیچ وجه برای عزل دبیر کل و تعیین جانشین به رییس و یا نایب رییس وکالت نداده اند. آقای جکدالک بیان نمودند”آقای مهرعلیزاده بارها تماس گرفته وقت من را می گرفتند و بنده را تحت فشار قرار می دادند برای این که خلاص شوم تنها گفتم آقای سلیمان به طرفداری از دبیرکل از سوی اینجانب وکیلند. ”
• براساس ماده ۳۸ اساسنامه هیچ گونه پرداختی اعم از دستمزد و پاداش به اعضای هیئت اجرایی و کشورهای عضو تعلق نمی گیرد.
درحالیکه تمامی شرکت کنندگان در جلسه مذکور مبلغ ۵۰۰ دلار آمریکا(برای اولین بار در تاریخ جلسات هیئت اجرایی IZSF) دریافت نموده اند. که با توجه به اهمیت رای ها در این جلسه، شبهه برانگیز است.
• براساس ماده ۱۶ بند ج به استثناء رئیس، رئیس افتخاری، خزانه دار، دبیرکل، رییس کمیته فنی و یکی ازبانوان عضو ایرانی صاحب کرسی در هیئت اجرایی از سرزمین مادری این ورزش(ایران)، از هیچ ملیتی نمی تواند بیش از یک نماینده در هیئت اجرائی عضویت داشته باشد.
چگونه است که ناگهان سه رییس کمیته های پزشکی، پارازورخانه و بازاریابی بدون معرفی شدن به کشورهای عضو و مجمع در جلسه هیئت اجرایی حضور پیدا می کنند و از قضا هر ۳ نفر ایرانی هستند.
• حضور افراد غیر از اعضای هیئت اجرایی در جلسه همچون آقای گنتس که احتمالا به دلیل عدم آگاهی و اشراف امور بین الملل و رییس IZSF بعنوان عضو هیئت اجرایی معرفی شده است. و جالب تر اینکه ایشان زیر صورتجلسه را نیز بعنوان عضو امضا کرده اند.
از اینگونه موارد بسیار است که بنده به بیان این چند مورد اکتفا می کنم.
با ذکر موارد فوق بدینوسیله به شما هشدار می دهم که از عواقب کارهای غیر قانونی، غیر شرعی و غیر اخلاقیتان بیم داشته باشید و به شعور و فهم اعضای محترم مجمع احترام بگذارید و بطور جدی از انجام مکاتبه با عناوینی که به شما تعلق ندارد خودادری کنید.
درپایان لازم به یادآوری است طبق بند ۱ ماده ۲۵ اساسنامه IZSF حتی اگر جلسه هیئت اجرایی تشکیل و اتخاذ تصمیم نماید، اجرای آن منوط به تایید و مصوبه مجمع عمومی می باشد.

جناب آقای یزدانی خرم برادرانه به شما توصیه می کنم که آخرت خود را برای دنیای سایرین خراب نکنید.

سیدامیر حسینی
بنیانگذار و دبیرکل

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز