خبرگزاری کار ایران

نوشدارو پس از مرگ سهراب/

کمی دیر آمدی پیتسو/ استقلال و روزهای تلخ باورنکردنی

کمی دیر آمدی پیتسو/ استقلال و روزهای تلخ باورنکردنی
کد خبر : ۱۵۴۴۶۶۰

تیم فوتبال استقلال پس از باخت تلخ خود برابر تیم ذوب آهن از سرمربی جدید خود یعنی پیتسو موسیمانه رونمایی کرد تا پرونده انتخاب سرمربی این تیم پس از 17 روز به پایان برسد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که این روز ها شاید عجیب ترین و تلخ ترین روز های تاریخ خود را سپری می‌کند در یک بازی ضعیف و پر اشتباه با نتیجه فاجعه بار 3 بر 0 به ذوب آهن اصفهان در یک دیدار خانگی باخت تا شرایط این تیم بد تر از قبل بشود.

آبی پوشان پایتخت که تحت هدایت سهراب بختیاری زاده در این بازی پر اشتباه بودند پس از سوت پایان این دیدار به نوعی مرگ رویای نیمکت استقلال برای سهراب امضا شد و باشگاه از سرمربی جدید خود رونمایی کرد تا به نوعی کمی آرامش به این تیم پس از باخت تلخ برگردد.اما سوال اصلی اینجاست که آیا آمدن پیتسو می‌تواند این کشتی غرق شده را نجات دهد؟ آیا می‌تواند عقب افتادگی استقلال از کورس قهرمانی را جبران کند؟ 

بدون شک رزومه پیتسو موسیمانه نشان می‌دهد مربی بزرگی است و شایستگی های خود را نشان داده و مهم تر از آن از حمایت خوب هواداران استقلال برخور دار است و می‌تواند برگ برنده بزرگی برای او باشد. اما علت اصلی شرایط فاجعه بار استقلال در این روز ها به مدیریت این تیم برمی‌گردد، افرادی که از همان ابتدای فصل نه تنها با کادر فنی تعامل خوبی برقرار نکردند بلکه اجازه کار کردن به جواد نکونام و دستیارانش را ندادند. 

سوالی که ذهن اهالی فوتبال و به خصوص استقلالی ها را به خود مشغول کرده این است که اگر مدیریت استقلال با جواد نکونام مشکل داشتند و علاقه ای به همکاری با او نداشتند پس چرا باعث ابقای او شدند؟ سوال مهم تر این است که چرا آن ها مدت زمان زیادی را از دست دادند تا پس از 17 روز از رفتن جواد نکونام سرمربی جدید انتخاب شود؟ 

تمامی این سوالات نشان می‌دهد مدیریت استقلال در این فصل چیزی فرا تر از فاجعه بودند و شعار های تند تماشاگران بازی استقلال و ذوب آهن گواه این بیانات است. بنظر می‌رسد کمی دیر به فکر آوردن مربی جدید شدند و پیتسو موسیمانه کار سختی در این فصل با تیم جدید خود دارد.

هرچند کارنامه او نشان می‌دهد او مرد روز های سخت است. جناب پیتسو این گوی و این میدان، از امروز فرمان کشتی استقلال در دستان شماست.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز