خبرگزاری کار ایران

خود زنی به سبک تراکتور

باخت شاگردان اسکوچیچ در شب سرگیجه بیرانوند

باخت شاگردان اسکوچیچ در شب سرگیجه بیرانوند
کد خبر : ۱۵۴۰۷۴۵

تیم فوتبال تراکتور که 3 امتیاز حساس بازی مقابل فولاد را به حریف خوزستانی واگذار کردند، بنظر می‌رسد پرونده علیرضا بیرانوند نه تنها تمرکز خودش بلکه تمرکز اسکوچیچ و شاگردانش را تحت تاثیر قرار داده است.

به گزارش ایلنا، تیم تراکتور به عنوان یک تیم خصوصی در لیگ برتر فوتبال کشورمان با وجود داشتن ستاره‌ها در ترکیب خود، بازی هفته گذشته خود را درحالی‌که برنده بازی بودند، بازنده از زمین خارج شدند. رویارویی اسکوچیچ با یحیی گل‌محمدی یک بازی خاص بود که می‌توانست یکی از بهترین بازی‌های لیگ برتر باشد، اما برخی اتفاقات قبل از این بازی، اسکوچیچ را در دوراهی عجیبی قرار داد.

اعلام رأی پرونده بیرانوند و پرسپولیس قبل از بازی تراکتور مقابل فولاد و رویارویی بازیکنان سابق پرسپولیس با سرمربی سال‌های اخیر سرخپوشان کافی بود تا تراکتور درحالی‌که در روزهای خوبی به سر می‌برد، بازی حساس و خانگی خود مقابل فولاد را از دست بدهد.

تراکتور در دقیقه 41 بازی توسط بازیکن خارجی‌اش یعنی تومیسلاو اشترکالی به گل برتری رسید، اما قبل از اینکه بازی در نیمه اول به پایان برسد، سینا اسدبیگی بازی را به تساوی کشاند تا نشان دهد دروازه‌بان تراکتور از آمادگی خوبی برخوردار نیست.

در نیمه دوم بازی این بار ساسان انصاری درحالی‌که زمان زیادی از این نیمه سپری نشده بود، دروازه بیرانوند را باز کرد تا این‌بار ثابت شود که اسکوچیچ در ترکیب تیمش اشتباه کرده و نباید در روزی که بیرانوند شرایط ویژه‌ای داشت، او را درون دروازه تیمش قرار می‌داد، هرچند این اشتباه اسکوچیچ را هر مربی دیگری هم می‌توانست انجام دهد، چرا که اولاً بیرانوند از نظر جسمی کاملاً آماده بود و در ثانی دروازه‌بان اصلی تیم ملی کشورمان نیز هست، اما اسکوچیچ به موضوع آمادگی روحی بیرانوند توجهی نکرد تا نقطه قوت تراکتور در تمام بازی‌های گذشته، در دیدار با فولاد به نقطه ضعف تراکتور تبدیل شود و در نهایت این بازی حساس را تراکتور از دست بدهد.

  تراکتور با همین باخت از صدر جدول به رده پنجم سقوط کرد تا نشان دهد هر لغزش و هر اشتباهی در این رقابت‌ها، حسابی جایگاه تیم‌ها را تغییر می‌دهد و شاید گاهی امتیاز از دست رفته هیچ‌گاه قابل جبران نباشد. حداقل در رویارویی با فولاد اسکوچیچ فقط اسیر ستاره پرحاشیه خود نبود، بلکه بازیکنانی مثل اسماعیلی‌فر، خلیل‌زاده و... نیز در باخت تراکتور بی‌تأثیر نبودند.

این بازی به هر حال برای تراکتور و اسکوچیچ تمام شد، اما به نظر می‌رسد روزهای سخت این سرمربی که البته بعد از جذب بسیاری از بازیکنان، نیمکت این تیم را در اختیار گرفت، در پیش است. اگر با شرایط کنونی که وجود دارد، محرومیت بیرانوند اجرایی شود و البته با بحث‌های جدید که این دروازه‌بان به‌وجود آورده، باز هم شاهد محرومیت‌های دیگری برای این بازیکن باشیم، آیا اسکوچیچ می‌تواند با نداشتن این دروازه‌بان ملی‌پوش کنار بیاید. به طور حتم تراکتور امسال روی دروازه‌بانی شش‌دانگ مثل بیرانوند حساب کرده بود و به نظر می‌رسد با نبود این بازیکن، تراکتور و اسکوچیچ در ادامه بازی‌ها به مشکل برخورد کنند.

از طرف دیگر موضوع قرارداد این بازیکن با تراکتور هم بحث داغی خواهد بود که باشگاه تراکتور باید درباره آن تصمیم‌گیری کند. به طور حتم با اجرایی شدن محرومیت بیرانوند، این بازیکن، بخش اعظمی از بازی‌ها را از دست خواهد داد و شاید از لیست تراکتور نیز کنار گذاشته شود.

این اتفاق درحالی رخ خواهد داد که طی روزهای اخیر خبرهایی درباره انعقاد قرارداد سه‌ساله بیرانوند با تراکتور منتشر شده است، اما در حال حاضر و برای روزهای آینده شرایط بسیار متفاوت خواهد بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز