خبرگزاری کار ایران

اولین تقابل رسمی

اورونوف آماده بازی مقابل چادرملو/زمان بازی دادن به سلمانی رسیده است

اورونوف آماده بازی مقابل چادرملو/زمان بازی دادن به سلمانی رسیده است
کد خبر : ۱۵۳۸۷۹۸

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته 7 لیگ برتر به مصاف چادر ملو اردکان خواهد کرفت که این دیدار اولین بازی رسمی این دو تیم خواهد بود.

به گزارش ایلنا، پس از چند مسابقه سخت و پرفشار پرسپولیس، سرخپوشان پایتخت در آخرین بازی خود پیش از آغاز وقفه بازی‌های ملی مهرماه در تهران میزبان چادرملو اردکان خواهند بود. اولین تقابل رسمی دو تیم، فرصت خوبی برای پرسپولیس است که از تمام پتانسیل ترکیب خود در این مسابقه استفاده کند. چادرملو با وجود اولین حضور در لیگ، کیفیت قابل‌قبول و مناسبی از خود نشان داده و بازی با این تیم در زمین نه‌چندان باکیفیت ورزشگاه تختی، به هیچ وجه چالش آسانی برای پرسپولیس نخواهد بود اما شاید در این بازی، فرصت مناسبی برای حضور بازیکنان تازه در ترکیب وجود داشته باشد.

گاریدو برای جدال مقابل پاختاکور پس از دربی پرفشار در اراک، تنها یک تغییر در ترکیب تیم خود ایجاد کرد که این موضوع کاملاً روی شرایط و سبک بازی پرسپولیس در دیدار آسیایی حساس مقابل نماینده عربستان مشخص بود. حالا تنها پنج روز از تساوی مقابل پاختاکور گذشته و بازیکنان تیم در برنامه فشرده مسابقات، روزهای آسانی را پشت سر نمی‌گذارند و تغییر در ترکیب تیم، یکی از حربه‌های گاریدو برای عبور از چالش فشردگی بازی‌هاست.

 با توجه به بازگشت اوستون اورونوف، پیش‌بینی می‌شود این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس برای این بازی حضور داشته باشد. بجز اورونوف، این مسابقه فرصت خوبی برای اولین حضور ثابت بازیکنانی چون لوکاس ژوائو و سعید مهری خواهد بود که در زمان بازی به عنوان بازیکن تعویضی، کیفیت خوبی از خود نشان داده‌اند. ضمن اینکه سؤال بزرگ برای هواداران پرسپولیس، استفاده نکردن از یاسین سلمانی و میلاد سرلک در تمام مسابقات بوده که باعث ایجاد انتقادات علیه سرمربی اسپانیایی پرسپولیس شده است.

دو بازیکنی که با روند فعلی، به نظر نمی‌رسد فعلاً جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس برای مسابقات آینده تیم داشته باشند. هر چند نکته امیدوارکننده برای این بازیکنان، می‌تواند حضور منظم و دائم در تمرینات تیم در زمان برگزاری اردوی تیم‌های ملی و غیبت برخی از ستارگان داخلی و خارجی پرسپولیس باشد. جایی که این بازیکنان، باید در اردوی تیم، توانایی‌های خود را به گاریدو اثبات کنند.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز