خبرگزاری کار ایران

مصاحبه طوفانی مهدی پاشازاده

مدیریت و کادر فنی جمع کنید بروید تا استقلال آزاد شود

 مدیریت و کادر فنی جمع کنید بروید تا استقلال آزاد شود
کد خبر : ۱۵۳۴۵۰۹

مهدی پاشازاده در مصاحبه خود پس از بازی شهرآورد و باخت استقلال انتقاد های تندی علیه مدیریت و کادرفنی انجام داد و معتقد بود باید کادر فنی و مدیریت از این تیم بروند.

به گزارش ایلنا، پس از باخت تلخ تیم فوتبال استقلال در دربی 104 مهدی پاشازاده پیشکسوت این باشگاه در مصاحبه ای طوفانی از مدیریت و کادر فنی گلایه و انتقاد کرد.

مدافع سابق آبی ها درباره شرایط تیم و علت باخت در شهرآورد گفت:

علت باخت که کاملا مشخص است و نیازی به صحبت نیست، بنظرم جمع کنید و بروید برای شماها تنها چیزی که مهم نیست استقلال و هوادارانش است و این مردم خسته شده اند، من خودم خجالت می‌کشم دیگه بهانه لازم نیست بیاورید هم فوتبالی و هم مدیریت داریم میبازیم.

او درباره واگذاری استقلال به بخش خصوصی و اتفاق های بعد او گفت:

ابتدا ما خوشحال بودیم و گفتیم خداروشکر که یک هلدینگ پشت این تیم است و می‌تواند شرایط را بهتر کند اما همش داریم ضعیف عمل می‌کنیم و فقط بهانه می‌آوریم. بسه دیگر مردم از این بهانه ها خسته شده اند، خواهش میکنم همه جمع کنید از استقلال بروید، بگذارید این مرد حداقل فکر آزادی داشته باشند.

وی درباره مقصر اصلی باخت در دربی و وضعیت موجود در استقلال افزود:

همه مقصر هستند، من اینجا با چشم دیدم که یک بچه در حال سکته بود و همه خسته شده اند. چاره کار مربی خارجی است  و باید همه از استقلال بروند مطمعن هستم نظر مردم هم همین است.

مهدی پاشازاده درباره تاثیر حواشی و چند دستگی داخل تیم اشاره کرد:

معلوم است که تاثیر می‌گذارد وقتی یک تیم در خانواده مشکل پیدا می‌کند قطعا تاثیر منفی در روند فوتبالی ایجاد می‌کند برای اینکه ما یک مدیر ورزشی در تیم نداریم و فقط آدم های کوچک را درون باشگاه راه میدهیم و نتیجه اش می‌شود این.

وی در پاسخ به این سوال که در گذشته استقلال پول نداشت اما حالا که مشکل مالی ندارد بازهم موفقیتی حاصل نشده است گفت: اصلا حل نشده است بنظرم هرجا که پول باشد مافیا هم در آن حضور دارد.

مدافع اسبق آبی ها در بخش پایانی گفت و گوی خود افزود:

من از طرف باشگاه از تمام هواداران عذر خواهی می‌کنم با اینکه هیچ سمتی در باشگاه ندارم، من در این تیم زحمت کشیده ام و سالیان سال بازی کرده ام و دوست دارم موفقیت این تیم را ببینم . باختیم اشکالی ندارد اما باید یک حرکت و تغییری را انجام بدهیم.

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز