خبرگزاری کار ایران

همه علیه نکو

جنگ نکونام با پیشکسوتان استقلال شروع شده است، کدام پیروز میشوند؟

جنگ نکونام با پیشکسوتان استقلال شروع شده است، کدام پیروز میشوند؟
کد خبر : ۱۵۱۹۵۳۶

مهدی هاشمی نسب و آتیلا حجازی در مصاحبه های خود علیه نکونام حاشیه های عجیبی را برای باشگاه و سرمربی تیم استقلال به وجود آورده اند.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال استقلال که در هفته اول توانست تیم شمس آذر قزوین را شکست دهد و لیگ را با برد شروع کند، این روز ها دچار حاشیه های عجیبی شده است.

همه چیز از بعد از بازی مقابل شمس آذر شروع میشود، آتیلا حجازی پیشکسوت و فرزند اسطوره فوتبال ایران و استقلال یعنی مرحوم ناصر حجازی پس از اینکه موفق نشد مجوز های لازم را برای سرپرستی باشگاه استقلال بگیرد این روز ها دشمن شماره یک جواد نکونام شده است. ظاهرا بنظر میرسد آتیلا حسابی از دست سرمربی استقلال شاکی است و در مصاحبه هایش اضهارات عجیبی راجب نکو گفته است.

از خرافاتی بودن جواد نکونام گرفته تا فشار گذاشتن بر روی این مربی برای قهرمان کردن تیم استقلال، او معتقد است تیم استقلال هرچه که جواد نکونام در این فصل خواسته را برای او فراهم کرده اند و دیگر بهانه ای برای قهرمان نکردن استقلال ندارد. آتیلا تنها منتقد نکونام نیست بلکه باید کنارش یاغی و رفیق قدیمی نکونام را هم اضافه کرد.

مهدی هاشمی نسب که هنوز 48 ساعت از اظهارات جنجالی او علیه نکونام نگذشته بود که باز هم دیشب علیه نکونام صحبت کرد. او به نوعی باز هم نکونام را تهدید کرد و تاکید کرد که نزارین من جعبه سیاه ها را باز کنم! جناب نکونام من را بازی نده.

درباره رفتار های جواد نکونام نقد و صحبت بسیار است حتی بنظر میرسد خود هواداران آبی پوشان تهران هم  درباره این موضوع نقد دارند اما از اینکه پیشکسوتانی مثل آتیلا حجازی و مهدی هاشمی نسب که خود را عاشق و حامی همیشگی این باشگاه میدانند مشخص نیست به چه علتی این همه حاشیه و صحبت علیه نکونام انجام میدهند آن هم در اول فصل.

یعنی آن ها نمیدانند ضربه زدن به مربی تیم یعنی آسیب رساندن به باشگاه؟ آن هم درست در فصلی که تیم استقلال تمام فاکتور های لازم را برای قهرمانی در لیگ و موفقیت در لیگ نخبگان آسیا دارد! باید منتظر ماند و دید جواد نکونام چه واکنشی به این ماجراها خواهد داشت، آیا او به مانند فرهاد مجیدی سکوت میکند و با قهرمانی پاسخ این افراد را میدهد یا با جواب دادن به این صحبت ها به مانند فصل قبل تمرکز را از خود و تیمش میگیرد.

کمی باید صبر کرد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز