خبرگزاری کار ایران

دون اطلاع به مسئولان؛

جودوکار تاجیکستانی تیم میزان به کشورش بازگشت

جودوکار تاجیکستانی تیم میزان به کشورش بازگشت
کد خبر : ۱۵۰۶۴۳

تیم میزان که تا پیش از این چند جودوکار تاجیکستانی و ارمنستانی را در خدمت داشت، در بازی های روز ۳ شنبه بدون آنها مقابل حریف سرسخت خود قرار خواهد گرفت.

تیم جودوی میزان خراسان شمالی در هفته پایانی لیگ برتر جودو در حالی بر روی تاتامی می رود که تنها جودوکار خارجی این تیم هفته گذشته و بدون اطلاع مسئولان باشگاه، به کشورش بازگشت.

به گزارش ایلنا، آخرین هفته از لیگ برتر جودو روز ۳ شنبه(۱۳ اسفند ماه جاری) در سالن شهیدان افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران برگزار می شود که در مهم ترین مسابقه، تیم میزان خراسان شمالی به مصاف پاس ثامن الحجج خراسان رضوی می رود. تیم میزان که تا پیش از این چند جودوکار تاجیکستانی و ارمنستانی را در خدمت داشت، در بازی های روز ۳ شنبه بدون آنها مقابل حریف سرسخت خود قرار خواهد گرفت. چرا که تنها جودوکار خارجی این تیم ۵شنبه هفته گذشته و بدون اطلاع به مسئولان میزان، راهی کشورش شد.

کورش خسرویار سرپرست تیم جودوی میزان دراین باره به خبرنگار ایلنا گفت: بازیکن ۱۰۰ + ما از چندی پیش در اردوی تیم ملی حضور یافت و با ملی پوشان کشورمان تمرین کرد. اما روز ۵ شنبه و بدون این که به ما خبر بدهد، ایران را ترک کرد و به تاجیکستان بازگشت.

وی افزود: ما واقعا نمی دانیم چه اتفاقی برای این جودوکار افتاد که این کار را انجام داد. به هرحال همه چیز برای حضور وی در هفته پایانی لیگ برتر مهیا بود و ما حتی بلیت او را نیز تهیه کرده بودیم.

خسرویار در پایان در خصوص مسابقه حساس تیم میزان برابر ثامن الحجج اظهار داشت: ما بدون بازیکنان خارجی مان به مصاف ثامن می رویم که البته اگر آنها بودند احتمالا نتایج بهتری می گرفتیم. با این حال تیم میزان برای پیروزی مقابل ثامن الحجج، هیچ مشکلی ندارد و ما سال گذشته و در حالی که نفر مطرحی نیز در اختیار نداشتیم، ثامن را شکست دادیم. ضمن این که در فصل جاری نیز تنها به خاطر ناداوری ها مقابل این تیم شکست خوردیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز