خبرگزاری کار ایران

رقابت در آسیا بسیار دشوار است؛

زارع‌پور: امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی بودجه لازم را به ما بدهد

زارع‌پور: امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی بودجه لازم را به ما بدهد
کد خبر : ۱۴۶۱۳۰

ما تمام هدف‌گذاری خود را انجام داده‌ایم با وجود همه محدودیت‌های مالی حداقل در رشته آقایان به مدال برنز دست یابیم. سخت است در آسیا مدال کسب کنیم، اما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: مسابقات جام فجر برای ما دستاوردهای خوبی داشت و تیم‌های خوبی در این مسابقات شرکت کرده بودند.

محمد زارع‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری کار ایران ایلنا ضمن تمجید از عملکرد ورزشکاران آقا و بانو در مسابقات جام فجر امسال در خصوص برنامه‌های آتی تیم ملی پینگ پنگ آقایان گفت: ما چند برنامه در دستور کار داریم و می‌خواهیم با برگزاری اردوهای برون مرزی آمادگی بازیکنان را به صددر صد برسانیم. ما ۲۵ فروردین‌ماه مسابقات غرب آسیا در کیش را خواهیم داشت بعد از آن هم عازم مسابقات جهانی ژاپن خواهیم شد تا در نهایت آماده حضور پر قدرت در بازی‌های آسیایی کره‌جنوبی شویم.

وی ادامه داد: ما تمام هدف‌گذاری خود را انجام داده‌ایم با وجود همه محدودیت‌های مالی حداقل در رشته آقایان به مدال برنز دست یابیم. سخت است در آسیا مدال کسب کنیم، اما تلاش خودمان را انجام می‌دهیم. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک بودجه لازم را به ما بدهد البته امسال کاهش بودجه دولت را داشتیم که به تبع آن وزرات ورزش هم که زیر مجموعه دولت است با کمبود بودجه مواجه خواهد بود.

زارع پور در خصوص حضور بخش خصوصی در ورزش گفت: در قانون چهارم بخش خصوصی اگر در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کرد معاف از مالیات بود، اما در قانون پنجم این قانون اجرا نشد و به همین دلیل شاید کمرنگ‌تر شدن حضور بخش خصوصی در ورزش هستیم. مجلس و دولت باید راهکاری را در این زمینه بیاندیشند تا بخش خصوصی به حضوردر ورزش علاقه‌مند شود.

رئیس فدارسیون تنیس روی میز در خصوص مدال‌آوری این رشته در مسابقات آسیایی گفت: رقابت در آسیا بسیار دشوار است چراکه از ۱۰ تیم برتر جهان در تنیس روی میز ۸ تیم در آسیا هستند، با این حال ما امیدواریم نوشاد عالمیان که برای اولین بار در مسابقات المپیک به پیروزی رسید بتواند در دوره‌های بعدی المپیک روی سکو قرار بگیرد. خوشبختانه او سن زیادی هم ندارد و می‌تواند سالیان سال عضو تیم ملی باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز