خبرگزاری کار ایران

عدم ارسال دعوتنامه مساله مهمی نیست؛

اردلان: امنیت بوکسورها تامین نشود، به تایلند نمی‌رویم

اردلان: امنیت بوکسورها تامین نشود، به تایلند نمی‌رویم
کد خبر : ۱۳۷۳۴۲

ویزای بچه‌ها هفته آینده صادر می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. با این حال مساله اصلی، امنیت کشور تایلند و تضمین مسئولان برگزاری مسابقات درخصوص تامین جانی ملی‌پوشان کشورمان است.

دبیر فدراسیون بوکس تضمین مسئولان تایلند را تنها دلیل اعزام تیم ملی جوانان به این کشور عنوان و اعلام کرد در صورتی که این مساله محقق نشود، ملی پوشان ایران به بانکوک اعزام نخواهند شد.

به گزارش ایلنا، رقابت های بوکس قهرمانی جوانان آسیا اوایل بهمن ماه به میزبانی تایلند برگزار خواهد شد که البته حضور تیم ملی کشورمان در این پیکارها هنوز قطعی نیست. علت این ابهام، شرایط نامساعد سیاسی در تایلند است که اگر امنیت تیم اعزامی ایران تامین نشود، نمایندگان بوکس کشورمان به بانکوک، محل برگزاری بازی ها، اعزام نخواهند شد.

همایون اردلان دراین باره به خبرنگار ایلنا گفت: ویزای بچه‌ها هفته آینده صادر می‌شود و مشکلی از این بابت وجود ندارد. با این حال مساله اصلی، امنیت کشور تایلند و تضمین مسئولان برگزاری مسابقات درخصوص تامین جانی ملی‌پوشان کشورمان است.

وی خبر ارسال دعوت‌نامه به فدراسیون ایران را تکذیب کرد و افزود: هنوز دعوتنامه‌ای به دست ما نرسیده، البته از این بابت مشکلی نیست و حتی اگر یک ساعت قبل از پرواز هم این دعوت‌نامه به دست ما برسد، باز هم می‌توانیم در رقابت‌ها شرکت کنیم.

دبیر فدراسیون بوکس ادامه داد: البته اگر دعوت‌نامه به فدراسیون ایران ارسال نشود، معنایش این است که مسابقات برگزار نمی‌شود و اعزام تیم ملی کشورمان لغو خواهد شد.

اردلان در ادامه به برگزاری مجمع انتخابات هیات بوکس استان کردستان اشاره کرد و اظهار داشت: مجمع خوبی را شاهد بودیم که در نهایت آقای " فرنگیسی " با اختلاف ۶ رای نسبت به رقیب خود به عنوان رئیس هیات بوکس استان انتخاب شد. وضعیت بوکس در کردستان بد نیست، اما مسئولان هیات باید تلاش بیشتری به خرج بدهند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون بوکس در پایان در پاسخ به این سوال که بالاخره حق‌الزحمه داوران پرداخت شد یا نه، گفت: متاسفانه فدراسیون با مشکلات شدید مالی روبروست و به همین خاطر نتوانستیم پول داوران را بدهیم. با این حال به فکر این عزیزان هستیم و تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا دستمزد آنها را پرداخت کنیم.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز