خبرگزاری کار ایران

می‌توانستیم بازی بهتری انجام دهیم؛

قوچان‌نژاد: روی سرویس‌ها و دفاع روی‌تور تمرکز کافی نداشتیم

قوچان‌نژاد: روی سرویس‌ها و دفاع روی‌تور تمرکز کافی نداشتیم
کد خبر : ۱۳۴۳۹۸

تیم والیبال میزان با شکست دیروز مقابل باریج اسانس ۲۳ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط، در رده سوم جدول قرار گرفت.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد گفت: ضعف در اجرای دستورات تاکتیکی و افت روانی بازیکنان موجب شکست مقابل باریج اسانس شد.

به گزارش ایلنا، جبار قوچان‌نژاد که تیمش بعد از چند هفته کسب نتایج خوب و رسیدن به جایگاه دوم جدول رده بندی لیگ برتر کشور دیروز ۱۵ دی‌ماه در اولین دیدار از دور برگشت رقابت‌ها در مشهد مقابل میهمان صدر جدولی خود باریج اسانس کاشان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد، اظهار کرد: بازیکنان تیم حریف بازی فوق‌العاده بی نقص و کم اشتباهی را در مشهد انجام دادند و روی زدن سرویس‌ها و دفاع روی تور خیلی موفق عمل کردند. علاوه بر آن باریج اسانس تیم بسیار قدرتمندی است که بخشی از تیم ملی والیبال کشور در آن حضور دارند.

سرمربی تیم والیبال میزان مشهد ادامه داد: ما نیز از نظر روانی دچار افت شدیم و روی سرویس‌ها و دفاع روی تور تمرکز کافی نداشتیم و از نظر فنی تاکتیک‌های لازم اجرا نشد. شاید اگر از نظر روانی دچار مشکل نمی‌شدیم بازی بهتری را ارائه می‌دادیم تا روند موفقیت‌های تیم حفظ شود.

قوچان‌نژاد با اشاره به دیدار بعدی تیمش مقابل سایپا کرج، گفت: روز چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه میهمان تیم انتهای جدولی سایپا هستیم و با تمام قدرت به کرج خواهیم رفت.

وی با بیان اینکه سایپا در دور رفت ما را شکست داده، عنوان کرد: بدون توجه به جایگاه این تیم در جدول رده‌بندی، برای ارائه یک بازی خوب و گرفتن امتیازات لازم به مصاف این تیم می‌رویم. برای ماندن در کورس قهرمانی باید برنده این بازی باشیم و امیدوارم با بهبود شرایط روانی تیم، با امتیاز کامل به مشهد بازگردیم.

گفتنی است، تیم والیبال میزان با شکست دیروز مقابل باریج اسانس ۲۳ امتیازی باقی ماند و با یک پله سقوط، در رده سوم جدول قرار گرفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز