خبرگزاری کار ایران

استقلال دوباره به روزهای اوجش باز خواهد گشت

نوازی: انتخاب حاجی بهترین کار وزارت بود

نوازی: انتخاب حاجی بهترین کار وزارت بود
کد خبر : ۸۷۹۹۰۵

کاپیتان سابق استقلال می‌گوید شرایط این تیم تغییر خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، محمد نوازی کاپیتان سابق استقلال معتقد است انتخاب مدیرعامل برای استقلال یک اتفاق بسیار خوب بود که برای تیم صورت گرفت زیرا قطعا باعث خواهد شد شرایط تیم نسبت به گذشته تغییر نماید. نوازی همچنین پیش بینی کرد که استقلال می‌تواند اختلاف با صدر جدول را جبران کند.

فتح اله زاده به عنوان مدیرعامل استقلال انتخاب شد در این باره صحبت کنید.

فتح اله زاده کارنامه درخشانی در استقلال داشته و اکثر جام‌هایی که استقلال آورده با این مدیرعامل بوده و من فکر می‌کنم یکی از بهترین تصمیماتی که وزارت ورزش می‌توانست بگیرد انتخاب فتح الله زاده با عنوان مدیرعامل بوده امیدوارم قهرمانی استقلال دوباره با فتح الله زاده تکرار شود.

خیلی‌ها معتقدند استقلال امسال شرایط خوبی ندارد.

درست است که آنها در یکی دو بازی اخیر نتایج لازم را کسب نکردند ولی مطمئن باشید شرایط این گونه نخواهد ماند و قطعا استقلال دوباره به روزهای اوجش باز خواهد گشت. مصدومان استقلال هم به شرایط بازی بازگشتند و این بهترین اتفاق است.

یعنی معتقدید استقلال اختلاف 10 امتیازی را با صدر جدول جبران می‌کند؟

اگر واقع‌بین باشیم کار کمی سخت است ولی غیرممکن نیست زیرا استقلال در نیم فصل اول این موضوع را ثابت کرد که هر کاری را می‌توان انجام داد.

این روزها اعضای هیات مدیره استقلال نیز با یکدیگر به اختلاف خوردند.

من وقتی اظهارنظرهای آنها را خواندم خیلی ناراحت شدم و برایم تعجب‌آور است که چگونه این افراد تاکنون با یکدیگر کار می‌کردند مگر می‌شود در یک تیم این همه اختلاف باشد و تیم بخواهد به موفقیت برسد به نظرم وزارت ورزش باید در انتخاب نفرات کمی دقت بیشتری نماید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز