خبرگزاری کار ایران

تور جهانی والیبال ساحلی - کیش

اوکراین رکورد ثبت‌نام را زد

اوکراین رکورد ثبت‌نام را زد
کد خبر : ۵۸۰۱۱۴

پنج تیم والیبال ساحلی از اوکراین برای حضور در تور جهانی کیش اعلام آمادگی کردند تا این کشور رکورد ثبت نام در این رقابت ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایلنا سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه یکم تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

روز گذشته هشت تیم دیگر برای حضور در تور جهانی کیش ثبت نام کردند تا تعداد تیم های داوطلب حضور در این رقابت ها به عدد 30 از 19 کشور جهان برسد.

اوکراین (پنج تیم)، سوئیس و اتریش (سه تیم)، کانادا، ایتالیا و ترکیه (دو تیم)، آرژانتین، اسکاتلند، ونزوئلا، ایران، صربستان، لتونی، آلمان، جمهوری چک، اندونزی، دانمارک، بلاروس، آفریقای جنوبی و کرواسی 30 تیم ثبت نام کننده در تور جهانی کیش هستند. ثبت نام اولیه تیم ها تا اول بهمن ماه ادامه دارد و تنها 11 روز دیگر فرصت برای ثبت نام باقی مانده است.

در جدول اصلی تور جهانی 24 تیم و در جدول مقدماتی 36 تیم حضور خواهند داشت که تیم های شرکت کننده بر اساس رده بندی جهانی در دو جدول قرار می گیرند.

میگوئل کوئنتانا از اسپانیا ناظر فنی این مسابقات است و شومی هینز از سوئیس نیز به عنوان سرداور بر عملکرد داوران نظارت خواهد داشت.

همچنین ویلم د بایشچر از بلژیک، ولادیمیر میلوشویچ و روبرت لکو از صربستان، ژان د دیو موکوندینکوری از رواندا، رومن اکیسف از روسیه، نادر انصاری از ایران، مارسین گژلاک از لهستان، آنتون پو از اسلوونی، وینسنت روچ از فرانسه، محمد باوو از سیرالئون، رابینسون توموزگی از اوگاندا و برایت یائو ابلتور از غنا 12 داور قضاوت کننده در این رقابت ها خواهند بود.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز