خبرگزاری کار ایران

تمجید حوری از عملکرد بیرانوند

دروازه‌بان تیم صنعت نفت ضمن تمجید از عملکرد بیرانوند گفت: ما برای نباختن، مقابل پرسپولیس حاضر می‌شویم.

حسن حوری، کاپیتان تیم صنعت نفت آبادان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره دیدار روز جمعه این تیم برابر پرسپولیس گفت:‌ تیم پرسپولیس تیم قدرتمندی است. سرمربی باهوش و باتجربه‌ای دارد. دو سال است که روی این تیم کار کرده است و نقاط ضعف آن را از بین برده است بنابراین روز جمعه با تیم قدرتمندی بازی داریم.

وی افزود: این دیدار روز جمعه برگزار می‌شود به همین دلیل فکر می‌کنم حداقل 60 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند اما به هرحال ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای جنگیدن مقابل این تیم به تهران می‌رویم.

حوری درباره این دیدار گفت: هدف ما از این دیدار نباختن است اما چیزی در فوتبال مشخص نیست و شاید این تیم را در آزادی شکست دادیم.

دروازه‌بان تیم صنعت نفت ضمن تمجید از علیرضا بیرانوند درباره تاثیر حاشیه‌های اخیر روی عملکرد او در این دیدار حساس گفت: من دقیقا نمی‌دانم چه حاشیه‌هایی برای او به وجود آمده است اما به نظرم او تمرکز بالایی دارد و به سختی از حواشی تاثیر می‌پذیرد. دروازه‌بان جوان و بسیار خوبی است و می‌تواند چندین سال دروازه‌ تیم ملی را بیمه کند. برای او و دیگر بازیکنان تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

کد خبر : ۴۲۲۰۷۴