خبرگزاری کار ایران

فرامرز سنگینی در گفت‌وگو با ایلنا:

چرا رسانه‌ها فقط به حاشیه‌های ژیمناستیک می‌پردازند؟

چرا رسانه‌ها فقط به حاشیه‌های ژیمناستیک می‌پردازند؟
کد خبر : ۳۷۲۸۲۹

سنگینی می‌گوید وقتی که مدال‌های آسیایی ما رسانه‌ای نمی‌شود، رسانه‌ها نباید به حاشیه‌هایی که بخاطر یک فرد ایجاد شده را بیش از حد بزرگ کنند.

فرامرز سنگینی، دبیر فدراسیون ژیمناستیک در واکنش به اخباری که این روزها در خصوص انتخابات ژیمناستیک در رسانه‌ها مطرح شده است انتقاد می‌کند و به خبرنگار ورزشی ایلنا می‌گوید: متاسفانه این روزها به جای آنکه به مشکلات ورزش عمومی و پایه‌ای ژیمناستیک که در جهان از اهمیت خاصی برخوردار است رسیدگی کنند به موضوعات حاشیه‌ای آن می‌پردازند. هیچ رسانه‌ای تا کنون آنطور که باید به این ورزش بها نداده است. با توجه به اینکه ما توانستیم در سال گذشته به نتایج خوبی دست یابیم.

او ادامه می‌دهد: در آذر ماه سال گذشته عبدالله جامعی عضو تیم ملی ژیمناستیک ایران توانست در حضور قدرت‌های جهانی در مسابقات آسیایی هیروشیما-ژاپن در رشته حلقه خرک به مدال با ارزش برنز دست یابد و همچنین تیم سه نفره ایروبیک ایران در ویتنام توانست این رشته را به مدال برنز رقابت‌های آسیایی برساند. این نشان دهنده آن است که وقتی ما می‌توانیم در آسیا که کشورهای قدرتمند ژیمناستیک جهان در آن قرار دارند به مدال دست پیدا کنیم در مسابقات جهانی و همچنین المپیک هم شانس کسب مدال داریم.

سنگینی عدم توجه رسانه‌ها به ورزش ژیمناسیک را یکی از اصلی‌ترین دلایل در سایه ماندن این ورزش می‌داند و خاطر نشان می‌کند: اگر رسانه‌های تصویری و صوتی و همچنین مطبوعات ورزشی به اخبار ورزش ژیمناستیک بپردازند بسیاری از مشکلات حل خواهد شد. ورزش ژیمناستیک با توجه به استقبال مردم ایران متاسفانه محروم واقع شده است.

دبیر فدراسیون ژیمناستیک در خصوص افرادی که برای تصدی ریاست فدراسیون نام نویسی کرده‌اند می‌گوید: لیست افرادی که برای ریاست فدراسیون ژیمناستیک ثبت نام کرده‌اند را برای بررسی به وزارت فرستادیم تا روند تایید صلاحیت‌ها صورت گیرد و با توجه به اعلام معاون وزیر ورزش بهرام افشار‌زاده هم جزو اسامی ثبت نامی‌ها بوده است. فردی باید به ریاست فدراسیون برسد که تنها هدفش خدمت به ورزش ژیمناستیک باشد.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز